/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Nye problemer med media player.....
Fra : qviim
Vist : 402 gange
50 point
Dato : 08-06-03 11:54

Jeg har opgraderet min mediaplayer til den nyeste man kunne få og når jeg vil se film skal jeg sidde på hovedet for at kunne se dem!?! Filmene vender simpelthen på hovedet...

Kan jeg ændre det????

Kommentar
Fra : Jon

Dato : 08-06-03 12:04

Det er et problem med dine codecs, prøv at hente de nye divX, xvid osv. codecs og installer dem, det hjælper helt sikkert !

Jeg havde samme problem for et stykke tid siden, det skyldes en konflikt mellem to codecs fordi jeg installere en codec-pak!

Kommentar
Fra : N_Jay

Dato : 08-06-03 12:09

Ellers kan du jo altid vende skærmen på hovedet :P
;)

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 08-06-03 12:22

Kommentar
Fra : qviim

Dato : 08-06-03 12:22

FNIS FNIS!!!!

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 08-06-03 12:25

Altså qviim hvad har du gjort ved den stakkels Media Player,har du spanket den.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 08-06-03 12:39

Hvis linket ikke virker så sæt det ind i Google,måske kan du finde en løsning her,hvem ved?>

http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=%2fsupport%2fmediaplayer%2fwmptshoot.asp

Manse9933

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 08-06-03 12:42

Det virkede SKU,det er ikke altid at deres link's virker som de skal.

Kommentar
Fra : Jon

Dato : 08-06-03 13:44

qviim -> har du prøvet at afinstallere dine codecs og installere nogle nye ?

Kommentar
Fra : qviim

Dato : 08-06-03 16:50

hvordan gør man det jon?????

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 08-06-03 17:08

Der står nede på linket man skal dawnloade media player igen ovn i hvis man
har korupte codec.Kl13:39

Kommentar
Fra : JudAs.J.LAiR.P

Dato : 08-06-03 18:44

Fjern alle dine codecs fra kontrol panelet under add/remove programs (tilføj fjern programmer).

Installer ace mega codec pack. Så burde der ikke være flere problemer...

http://www.divx-digest.com/software/acemega_codec.html

Mvh.
JudAs.J.LAiR.P

Kommentar
Fra : Jon

Dato : 08-06-03 19:09

Tja det er vist lige blevet sagt

Kommentar
Fra : qviim

Dato : 08-06-03 21:46

HVAD SKAL JEG SÅ VÆLGE INDE PÅ DEN SIDE????

Kommentar
Fra : Jon

Dato : 08-06-03 22:00

bare gå ind og hent divx på http://download.divx.com/divx/DivX505Bundle.exe og hent xVID her: http://www.filemirrors.com/search.src?file=XviD_Install.exe (bare vælg et af linkne!) så burde du have de mest normale codec'er de fleste film bruger !

Kommentar
Fra : JudAs.J.LAiR.P

Dato : 08-06-03 23:33

istedet for at downloade alle de der div-x, xvid osv. så lad hellere være med at installere nogen som helst codecs! hold dig til en codec pack, ellers bliver det bare alt for forvirrende. Oftest sker der bare det at codecsne laver konflikter med hindanden. Jeg kan anbefale dig Ace Mega codec pack:
http://www.internews.hu/dl/acemcp/rnd_askjf/ACEMCP590PRO.EXE

eller nimo codec pack....

Mvh
JudAs.J.LAiR.P

Kommentar
Fra : Jon

Dato : 09-06-03 08:30

Jeg syntes ikke du skal vælge nimo ihvertfald, det var det jeg installerede, da min computer begyndte at vende ting på hovedet !!!

Kommentar
Fra : PGsen

Dato : 27-07-03 21:07

Jeg har også kun hørt dårlige rygter om nimo. Mange af dem jeg kender har brugt det og haft problemer, så det vil jeg klart fraråde!