/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
TV og jura
Fra : ferik
Vist : 635 gange
500 point
Dato : 04-04-13 13:37

Vi har Stofa fællesantenne anlæg, anlægget ejes af Stofa, af mærkelige årsager er det for nogle år siden foræret til Stofa
ifølge Overdragelses erklæring, står der følgende:
citat:
Abonnenter vælger lokalt programråd, jævnfør gældende lovgivning.
citat slut
vi har de sidste 8 år ikke haft valg til noget som helst vedrørende Stofa
forskelligere henvendelser til Stofa har været nytteløse
? er der nogen der ved noget om lovgivning og regler for området
venlig hilsen Erik

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 04-04-13 14:08

Citat
Abonnenter vælger lokalt programråd, jævnfør gældende lovgivning.

Der sker jo intet før i har fået oprettet et programråd. Det er ikke Stofas skyld at der ikke er
sket noget de seneste 8 år, det er det manglende programråd's.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 04-04-13 14:17

Nu ved jeg ikke hvilken lovgivning du søger

Stofa har overtaget masser af mindre fællesanlæg - det er der som sådan ingen ben i.

I tilhører jo stadig en eller anden antenneforening - HVILKEN ?????

At Stofa overtager et anlæg er KUN et teknisk spørgsmål (og selvfølgelig økonomisk) - det har INTET med programudvalg o. lign. at gøre - det styrer antenneforeningen......

Accepteret svar
Fra : EmilogIda

Modtaget 500 point
Dato : 14-04-13 12:13

Du går til dit boligselskab

Godkendelse af svar
Fra : ferik

Dato : 14-04-13 13:25

Tak for svaret EmilogIda.