/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Digicam L660
Fra : nekkos
Vist : 361 gange
50 point
Dato : 07-06-03 12:17

Hej alle. Jeg har for nylig købt et digital camera i føtex middelfart. Driverne der fulgte med er desværre kun til win 98, og jeg kører win XP.
Jeg har været i føtex og spørge, men jeg kunne kun få en henvisning til deres forhandler som var Nomex scandinavia A/S. Jeg har været på deres hjemmeside, men der var slet ikke noget med digital camera´er.
Kan nogen hjælpe mig med drivere til digicam L 660 og til win XP

Brian

Kommentar
Fra : na12

Dato : 07-06-03 18:58

det er letter at købe en kortlæser, så sparer du strøm på dine batterier + der er hurtiger overførelsels tid. på www.sound-tec.dk kan du købe Billige kort og kortlæser, men hans priser er ikke opdateret, da det er faldet meget i pris, så barer mail ham, hvis du vil.

PS Er det til USB, i så fald burde XP selv finde Driverne

Accepteret svar
Fra : Manse9933

Modtaget 50 point
Dato : 08-06-03 07:56

Har du prøvet at indstallere disse win 98 drivere,jeg kender flere der køre
98 drivere på xp uden problemer tastaturer og mus,jeg kunne se et problem hvis
det var den anden vej xp drivere til 98,ellers må du se om du ikke kan finde
et fabrikant navn i papirene (manual)eller på kameraet,digicam L 660 er vel
kun type navnet,så der skal et fabrikant navn til hvis man skal kunne finde
opdaterede drivere,eller er det softwaren du mener,for så kan du højre klikke
på selve navn.exe programmet og så egenskaber>kompatibilitet>sæt et flue ben
i boxen kør dette program........>vælg så win98/se >andvend>ok.
Manse9933

Godkendelse af svar
Fra : nekkos

Dato : 09-06-03 11:06

Tak for svaret Manse9933.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 09-06-03 11:09

selv tak