/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Andet familie & relationer / Spørgsmål
10  clou 540
fri til mandlig kæreste
Fra : what-to-do
Vist : 666 gange
40 point
Dato : 28-02-13 20:26

Hvis man ikke er romantisk, men stadig gerne vil fri til sin mandlige kæreste - hvad kan man så gøre. Ville evt gøre det imorgen når min datter er kommet i seng ?

Kommentar
Fra : prio

Dato : 28-02-13 21:20

Jeg synes ikke, at du skal fri til din kæreste

- hvis det drejer sig om ham, som du fortalte om i sidste måned
- at han ikke gad at have noget at gøre med din lille datter, og syntes, at hun var til besvær.

http://www.kandu.dk/Spg165724.aspx

Det ville være utroligt synd for hende, hvis hun skal vokse op med sådan en stedfar.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 28-02-13 21:38

prio

what-to-do = bublebee

Fra den 05.02.2013

http://www.kandu.dk/spg166153.aspx

Citat
og fordi min nye fyr egentlig ikke var helt klar på det store ansvar et lille barn alligevel var - og hendes velbefindende var det vigtigeste.

bublebee

Du burde tage et kursus i at blive voksen og tage ansvar for din datter i stedet for at opføre sig som
"snottet" teenager. Er det ikke 28/29 år du er????

Kommentar
Fra : what-to-do

Dato : 28-02-13 22:04

jeg tog konsekvensen af det hele og flyttede for mig selv med min datter !!!
Og siden da er det hele blevet meget meget bedre, hendes og hans forhold er forbedret eneormt meget

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 28-02-13 22:35

Nu hvor du og din datter er flyttet for jer selv, har din kæreste heller ikke helt det samme ansvar, så jeg kan godt forstå han har fået det bedre.

Vent med at fri, og se om forholdet fortsat bliver bedre, lige nu lyder du nærmest panisk, og du risikerer han vil føle sig alt for bundet af ringen, og løber skrigende bort.

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 01-03-13 06:12

Det eneste der er at sige her er AMALIE

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 01-03-13 07:42

Citat
Det eneste der er at sige her er AMALIE

AMALIE er kattenknurremig da noget klogere end what-to-do - hun involverer trods alt kun sig selv

Kommentar
Fra : poten

Dato : 01-03-13 08:43

Citat
jeg tog konsekvensen af det hele og flyttede for mig selv med min datter !!!
Og siden da er det hele blevet meget meget bedre, hendes og hans forhold er forbedret enormt meget

Halloooo unge dame - hvor lang tid er der gået? Ikke engang en måned...
Du kan da ikke erfare ret meget på så kort tid - lad os tales ved om et halvt år, så er der MÅSKE basis for at tage det op til fornyet overvejelse:

Kommentar
Fra : webm

Dato : 01-03-13 10:50

Kan egentlig ikke forstå du spørger herinde, du gør jo garanteret lige som du selv vil alligevel...

Kommentar
Fra : fun2

Dato : 01-03-13 11:21

Ifølge traditionen kan kvinder kun fri på skuddage, 24. feb i skudår.

Men ellers, det er alt alt for tidligt at fri til din nye kæreste, hverken han, du eller din datter er klar til det endnu.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 01-03-13 12:50

Havde du været min datter...uanset hvor gmmel du er....så havde du fået dig en røvfuld.
Ansvaarlig er sq det sidste du er.

BLIV DOG VOKSEN...Og gerne snart.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 01-03-13 13:14

Citat
Havde du været min datter...uanset hvor gmmel du er....så havde du fået dig en røvfuld.
Ansvaarlig er sq det sidste du er.

BLIV DOG VOKSEN...Og gerne snart.

SÅDAN....og jeg er helt enig.

Det er efterhånden dybt tragisk,at se hvordan børnernes tarv,bliver tilside sat,til fordel for de voksnes behov.

M.

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 01-03-13 13:32

Fokusér dog i stedet på hvilke værdier, der er vigtige for dig og hvorfor. Du er blevet mor, flyttet, fået ny kæreste osv. - du må da være helt fyldt op af tanker både gode og dårlige. Et råd vil være, at du skal finde dig selv -...................
for hvem er du nu? Med hvilke øjne skal du se på dig selv? Som single? Som enlig forælder? Som ex-partner? Eller som dig? .....men hvem er du?

Brug dine tanker og sunde fornuft på at nyde dine kære, finde på spændende gøremål, overraskelser og aktiviteter - nyd dog livet, min pige... og værdsæt det du har!

Hvis i begge har helt forskellige opfattelser, ønsker og mål i livet er der ingen garanti for, at kemi eller “jeg elsker dig” vil hjælpe jer med at holde sammen. Gør det til din højeste prioritet til at forstå hinanden, før i går ned ad kirkegulvet.

Ved du at par, der har været kærester i et år eller længere, før ægteskabet har en betydeligt lavere skilsmisseprocent end par, som gifter sig efter en kort kæreste periode!

Et år med dating giver tid til, at mange følelser kommer til overfladen, og mange karaktertræk bliver opdaget. Du kan være forelsket i nogen i foråret, men foragte ham eller hende om vinteren. At fri til nogen på den tredje måned - det er ikke romantisk. Det er gambling.

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 01-03-13 18:29

Citat
Havde du været min datter...uanset hvor gmmel du er....så havde du fået dig en røvfuld.
Ansvaarlig er sq det sidste du er.

BLIV DOG VOKSEN...Og gerne snart

Jeg er SÅ enig med piaskov. Måske lyder jeg gammeldags, men du virker ikke som om du er dit ansvar voksen, what-to-do / bublebee

Citat
jeg tog konsekvensen af det hele og flyttede for mig selv med min datter !!!
Og siden da er det hele blevet meget meget bedre, hendes og hans forhold er forbedret eneormt meget

Hvis du skal gifte dig med din kæreste, så skal I da være i stand til at bo sammen og være sikre på, at det skal være jer to resten af livet, og ikke mindst at I kan holde ud at bo sammen.

Jeg synes, det er ufattelig synd for din lille datter, at du sådan roder rundt og ikke skaber trygge faste rammer for hende. At gifte sig er ikke bare noget, man gør for sjov og sådan tilfældigt i morgen aften.
Har du slet ikke et rigtigt voksent menneske, du kan tale med? Dine forældre? En tidligere lærer? eller en anden, der kan hjælpe dig på vej? Både du og din datter fortjener at få lidt voksen-omsorg.