/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
MP3 lydfiler
Fra : Dieter
Vist : 540 gange
100 point
Dato : 28-02-13 18:16

Jeg har downloadet en lydbog fra biblioteket ( Dan Tureel: Mord i Rødby).

Denne kan jeg godt overføre til min gamle iRiver (iHP120) walkman.
Men ikke til min helt nye Sony NWZ-E474 !?!?.
Er er nogen der har en forklaring på det ?

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 28-02-13 21:17

prøv at køre filen igennem Sound Taxi,

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 28-02-13 21:18
Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 01-03-13 01:46

Citat
Er er nogen der har en forklaring på det ?
ja det er der, din afspiller kan ikke afspille filer med DRM beskyttelse
Citat
Nemme overførsler

Fyld din Walkman® med træk-og-slip-overførsler af sange, fotos, videoer, podcasts og afspilningslister (kun ikke-DRM-indhold) fra Windows® Explorer eller iTunes.
læst på siden her:
http://www.sony.dk/product/nws-e-series/nwz-e474

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 01-03-13 01:47

Du ved sikkert godt at det er ulovligt at fjerne DRM fra bibliotekets filer, du har dem jo kun til låns

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 01-03-13 05:52

Citat
Du ved sikkert godt at det er ulovligt at fjerne DRM fra bibliotekets filer, du har dem jo kun til låns

Du ved sikkert også godt at det er ulovligt at overtræde hastigheds-begrænsningen på de Danske veje,..... ..

gad vide om,. o.v.n.,. også er klar over dette, og vel og mærke overholder loven,...

når jeg en sjælden gang (for at teste de ærlige Danskere) kører præcis den tilladte hastighed,
bliver de bagvedkørende så sure, at de holder hånden fast plantet på hornet,
og samtidig truer med næsten alt,.. fra 'fingeren',. til knyttede næver,..... ..

------ dog kun lige indtil de kommer op på siden af mig og opdager jeg optager dem
med mit kamera,..... ..

så skal jeg lige love for at farten sænkes,
- det er lige før der bliver massesammenstød,......

indrømmet,............... dét ændre ikke loven,
men man skal som bekendt --- 'ikke kaste med sten hvis man selv bor i et glashus',... .

vel,.. o.v.n.,... ?
som Bondemand,... godt nok kun i fritiden,... kunne du vel ALDRIG drømme om at sælge ved 'stalddøren'
(uden at opgive det til SKAT.DK)
eller på andre måder overtræde den Danske lovgivning,.. som ca. 90% af den Danske befolkning jævnligt gør.....

men det kan vel også være lige meget,... bare du SELV føler du er et bedre menneske,... ikk,.

har du nogensinde set TV programmet,... "Kender du typen",.... !
sjovt som folk kan tage fejl.

PS,... der skulle vel heller ALDRIG være 'røget en enkelt genstand' for meget 'inden for vesten'.
FØR,.. du sætter dig bag rattet,.. ?

DR TV lavede engang for mange år siden en test (underholdningsprogram)
for at teste hvor ærlige / Uærlige vi Danskere er
100 personer af vidt forskellig herkomst mødte op,

nogle stykker forsvandt efter de 'hårde lovovertrædelser'
betydelig flere ved mere alm. lovovertrædelser,
og så fremdeles,.. indtil man kom helt ned til om man havde smuglet under div indkøbsture,

der sad der én enlig ældre dame tilbage,.. !
på spørgsmål om hvorfor hun ikke havde smuglet,
svarede hun,..... nej,.. jeg hverken ryger eller drikker,...........................

Kommentar
Fra : Dieter

Dato : 01-03-13 10:42

EA_HS:
Sikken en opsang. Jeg bliver helt flow

Accepteret svar
Fra : transor

Modtaget 50 point
Dato : 01-03-13 22:47

Det er da et åbent spørgsmål om det er ulovligt at fjerne DRM beskyttelse.

Det er vel mod opretsbeskyttelseslovgivningen at kopiere og distibuere værker til andre uden tilladelse. Men man må da spille af for sig selv alt hvad man vil. Kan man ikke uden at fjerne kodning, er det da ikke forkert.

Godkendelse af svar
Fra : Dieter

Dato : 12-03-13 13:53

Tak for svaret transor.