/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Politik / Spørgsmål
10  ans 2208
Indvandrerbander
Fra : HunSen
Vist : 852 gange
300 point
Dato : 23-02-13 05:57

Er det rigtigt, at der er opstået to nye bander, der kalder sig

Vores Hede Kusser (ude i Bagsværd et sted)
og
LudderTøsernes Familie (inde på Nørrebro)

eller er der nogen, der bilder mig noget ind?

Kommentar
Fra : vagnr

Dato : 23-02-13 06:44

Uanset navnene, er de rene amatører i forhold til Khmer Rouge!

Kommentar
Fra : refi

Dato : 23-02-13 08:55

Hvor mange skal der til "En Bande"

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 23-02-13 11:40

2 - 3 styk er vist nok til en bande.
Og på Facebook kan bilde alle - al ting ind.

Kommentar
Fra : alan57

Dato : 23-02-13 14:39

HunSen.
Om de lige hedder det du der siger ved jeg ikke, men der er 2 bander der er i krig mod hinanden, men om de er nye ved jeg ikke, jeg er også ligeglad så længe de kun skyder mod hinanden, men det danske politi er sku langsom de skulle falde over dem som et ton sten og mandsopdække dem 24/7-365 og hvis der ikke er nok betjente så start noget hvor man ud danner nogle folk på kort tid der er garanti en helt del der vil gøre sådan noget frivilligt i deres fritid.
Det Danske samfund har virkeligt brug for sådanne mennesker, man kunne jo bruge gamle soldater, hvor svært kan det være?
alan57

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 23-02-13 15:37

Scccchhhhhhyyyyyyyy.......Hvis vi ikke taler om problemet - eksisterer det heller ikke.
Det er nemlig god Radikal logik. Så'en er det jo.
Men der kommer en fair løsning på mandag.

Vi har ikke bandekrige i Danmark. Kun enkeltstående hændelser, som intet har med islam eller fremmed kultur at gøre og skyldes at børnene er svigtet af kommunen med integration, underholdning, penge og respekt. Og det er iøvrigt de racistiske danskere skyld, hvis en gruppe 2.g mod forventning - liiiige sætter hård mod hård.
Men iøvrigt skal vi danskere være glade for den mangfoldighed vi ser på Nørrebro, Tingbjerg, Vol(d)smose, og i Arrrrrrrghus.

Mvh.
Tommy.
Må Profeten være med Jer.

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 23-02-13 16:18

Men snart, kære venner - endda meget snart, vil profetens sværd udslette samtlige vantro på jorden. Dels fordi, de vantro hunde dyrker sex udenfor ægteskabet - og har taget sig den frihed, egenhændigt at fravælge fætteren som ægtemand. Og som om ikke det var nok, er der visse personer der renser tagrender udenom arbejdsmiljølovens bestemmelser.

Tyg på den..!

Tommy.

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 24-02-13 17:12

http://lokalavisen.dk/ni-maend-i-blodigt-knivdrama-en-fik-stukket-hul-paa-tyktarmen-/Sjaelland-Politi/20130223/artikler/130229664/1265

Den beskrevne vold er dog ikke udført af "Vores Hede Kusser" Men af indvandrerbanden "De Slatne Pikke"

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 24-02-13 21:35

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 24-02-13 22:40

Anna Mee Allerslev - bedre kendt som Anna Mææææhhhh Allerdummest, har holdt møde med en gruppe der kalder sig "Nu er nok nok - kan du forstå det din okkinok"

Anna udtalte følgende omkring overfald på bøsser.

Først erklærer hun, at hun ikke ved, hvem der begår disse overgreb. ”Jeg ved bare, at det er unge mennesker i biler.”

Så mener Mææææhhhh, at diskussionen overhovedet ikke bør handle om, hvem der står bag overfaldene.

Dernæst er det alligevel ikke ligegyldigt, hvem der står bag. Men det ser ud til at være alle mulige mennesker. Både den hårde kerne på Nørrebro og den pæne dame på Østerbro, der rynker på næsen af bøsserne.

Kan I se det for Jer: Horder af pæne damer fra Østerbro, der aften efter aften banker bøsser og sender spytklatter og grove tilråb efter dem.

Pludselig føler Mæææææhhhhh sig lidt presset og siger: at der måske er lidt om det med indvandrere og muslimer. Men, som hun siger..... hun vil ikke acceptere, at alle muslimer hænges ud for hadforbrydelser.
Men problemet for Mæææææææh er, at bøsser og lesbiske siger selv, at det især er grupper med (muslimsk) indvandrerbaggrund, der er problemet.

Nu sætter Mææææææhhh sin sædvanlige trumf på: Hvis det er muslimer, så har det i hvert fald intet at gøre med deres muslimske baggrund, Det skyldes bare ”uvidenhed”, ”kedsomhed” og ”frustrationer”.

Hvad skal man sige..? Boller fra Kohberg...?

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 24-02-13 22:53

Jeg ved ikke hvilken trosretning de mennesker/bøller har, men de hører ikke til i Danmark.
De bør sendes ud af landet, inden der oprettes små udanske enklaver rundt omkring.
Men mærkeligt er, at der er mange fremmede vi aldrig hører om eller generes af.

Kommentar
Fra : alan57

Dato : 25-02-13 07:56

Eyvind
Det er da ikke så mærkeligt dem du ikke høre om er folk der er glad for at få lov til at bo her, dem du høre om er familier som ikke opdrager deres børn og hjemme taler de dårligt om danskerene mens deres børn høre det, husk i deres øjne er vi ikke rigtige mennesker da vi ikke er muslimer og det er på den måde de holder folk i skak, med religion.
Det er religion nemlig rigtigt godt til.
alan57

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 25-02-13 09:01

Citat
Det er religion nemlig rigtigt godt til.

Og det har den altid været.

Kommentar
Fra : vagnr

Dato : 25-02-13 11:07

Ja, fanden skabte religionerne for at sætte menneskene op mod hinanden

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 25-02-13 11:24

Og man ser rigtigt at det er et magtmiddel, når der kigges på forskellige "fraktioner" fra samme tro.

Græsk Katolsk ~ Romersk Katolsk ~ Protestanter ~ ..................samme gud

Sunimuslimer ~ shiamuslimer ~..................samme tro

Og så lige os uregerlige vantro som ingen af dem syntes om.

Kommentar
Fra : vagnr

Dato : 25-02-13 12:10

Jødedom, kristendom og muslimer deler den samme gud, deres gud er så tæt beslægtet i historierne at det svarer til tre versioner af samme computerprogram.

De har alle Abraham, som muslimerne kalder Ibrahim (der kom sgu hestekød ind i sagen), som ham der "opfandt" det der med kun en gud. Han avlede først en knægt, Ismael, med sin slavinde, han blev stamfar til muslimerne, så avlede han Isak , Yiytzak hos jøderne, der blev stamfar til jøderne, og dermed de kristne, der jo er en udbrydergruppe fra jøderne.

Begge de stakkels knægte blev på guds bud forsøgt ofret af den sindsforvirrede A(I)braha(i)m, men gud stoppede det i sidste øjeblik, så blev et stakkels lam (ikke hest) ofret i stedet. Historierne i det gamle testamente og koranen er stort set ens.

Det er det muslimerne fejrer når de holder Eid!

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 25-02-13 13:24

De kan kalde sig hvad de vil sådan en flok botnakker alle til hobe Eller det er måske spørgsmålhaveren der er en af føromtalte

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 25-02-13 14:21

Selvfølgelig skal der være plads til at dyrke andre religioner i Danmark....På privat plan
Danskere - og dermed kristendommen, som er en kulturarv og indskrevet i Grundloven, har i århundrede levet i fredelig sameksistens med andre religioner - Jødedom, Jehova, katolikker. Ingen problemer der. Tværtimod, danskerne bryster sig ligefrem at ha' været forekæmpere for at bevare/hjælpe andre religioner, som i og for sig ligger fjernt fra kristendommen - nemlig Jødedommen - ifølge danmarkshistorien var der danskere, der ville gå i døden for at redde jøder (2. verdenskrig)

Men hvornår startede "religionsballaden"...?

Og de klassiske spørgsmål:
Hvorfor skal dyr halalslagtes.
Hvorfor må der ikke synges julesalmer i skolen mere.
Hvorfor må visse beboerforeningen ikke få et juletræ.
Hvorfor må der ikke serveres svinekød i skolen/børnehaver
Hvorfor må kassedamen ikke ha' et kors i halskæden
Hvorfor tolererer muslimer ikke jøder på fx. Nørrebro

Har vi i det hele taget fået et bedre samfund ved at lukke muslimer ind i vores kristne land..?
- Og er jeg racist når stiller spørgsmål..?

Tommy.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 25-02-13 14:31

Nej - men alt det du omtalte er det som nogen kalder for omvendt racisme.

Citat
"hvis i ikke følger vores krav - så er i racister"

Set eller hørt et eller andet sted.

Nogen forlanger respekt - men vil ikke respektere det samfund de lever i og især af.

Kommentar
Fra : alan57

Dato : 25-02-13 15:06

Hvis de ikke kan se at de er forkert på den er de ikke klar til at bo i et demokratisk land som det danske.
Og kan de der arbejder på kommunen ikke se at hvis de giver sig når disse mennesker råber racisme er de med til at skabe et dårligere samfund hvor det at være udenfor samfundet bliver noget godt som de kan tjene penge på.
Skaber man et dårligere samfund for alle og de skaber også racisme samt meget andet lort.
alan57

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 25-02-13 19:27

Hvor tit har vi ikke hørt De Radikale bruge ordet; Det er udansk.
Hvornår er noget, udansk..?

Frikadeller..?
Flæskesteg..?
Kolonihavehuse..?
Dannebrog..?
Kongehuset..?
Grønland..?
Færøerne..?
Grundloven..?
Slavehandel..?
Euro..?
Polske roearbejdere..?
Folkekirker..?
Jul..?
Juleoptog..?
Juleudsmykning i byerne..?
En bajer med naboen over ligustaen..?
Moms..?
Skat..?
Afgifter på alt - selv på bedstemors begravelse - og efterfølgende arveafgifter...?

Kommentar
Fra : vagnr

Dato : 25-02-13 20:14

Udansk er det mest udanske ord....på dansk.

Det er vist kun DF, og dem der ligger længere til højre, der holder af det ord.

Kommentar
Fra : HunSen

Dato : 25-02-13 20:19

Det var da nemt nok, at nakke Pol Pot!
De her er sværere at komme til livs, men den gang måtte vi selvfølgelig heller ikke trækkes med væsner som Anne Mæhæ Allerdummest.

Tak for en masse underfundige indlæg

Kommentar
Fra : vagnr

Dato : 25-02-13 20:58

INGEN nakkede pol pot, han døde i husarrest som over 70-årig, men han var ansvarlig for at nakke (og nogle af de nakkede blev angiveligt ædt, sikke en TV-udsendelse det kunne blive, "Nak og æd en cambodianer") ca hver sjette af Cambodias befolkning.

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 25-02-13 21:58

Citat
Det er vist kun DF, og dem der ligger længere til højre, der holder af det ord.
Til højre for hvem..??? Socialdemokraterne..? De er da blevet et højreparti, der lemper skatten for de aller rigeste - og sender regningen til de svageste.

Uanset hvor meget du nu vender og vrider dig vangr., er ordet "udansk" opfundet -og slidt ned af "godheds humanisterne"

Hvem husker ikke Lykkehjul-drejeren Bengt Burgh: "En ven, er en fremmed du ikke har mødt"..
Jo tak skal farmand ha'.....og videre - "det er udansk....(sæt selv ind)"

Så du forøvrigt TV-avisen her til aften..??? "Vennerne" har åbenbart lidt svært ved at kende forskel på dit og mit - hvilket kom som en stor overraskelse for politikerne. Forstå det, hvem der ellers kan. Befolkningen har da ellers råbt op om det problem i årevis, men fik svaret; "Det er kun et enkeltstående tilfælde..... bla bla bla bla bla bla."

Tommy.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 25-02-13 22:18

Inden der råbes og skriges hopper jeg lige af.

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 25-02-13 22:52

Citat
Inden der råbes og skriges hopper jeg lige af.
Åååårh, den var god.
Der råbes ikke. Der bliver bare talt med store bogstaver..

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 25-02-13 23:21
Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 26-02-13 17:05

Det næste bliver vel, at vi ikke må dyrke krumme agurker...................

Kommentar
Fra : refi

Dato : 26-02-13 17:06

Det bliver "konen" sgu ked af

Kommentar
Fra : vagnr

Dato : 26-02-13 17:20

Hvorfor skal indvandrerbanderne nu blandes ind i krumme agurker?????????

Til almindelig oplysning, så er reglen dansk, fra Grønttorvet omkring 1930 (krummerikkerne fylder for meget i kasserne), som det så lykkedes at få gjort til en generel EF(U)-regel, så man ikke kan tvinge andre EF(U)-lande til at importere dem, men de må godt hvis de vil.

Men bortset fra den velkendte hang hos muslimer til krumknive og -sabler, kan jeg ikke se hvad det har med indvandrerbander at gøre.

Og dog, så dårligt som de rammer, kan det være de også bruger krumpistoler

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 26-02-13 18:30

Et flertal i EU-parlamentet stemte den 25.03.2010 nej til et forslag om 'ensartede standardiseringsparametre og mål', som ville genindføre strenge regler for, hvordan alle led i fødevarekæden skal se ud.

Næstformanden for den socialdemokratiske EU's delegation, danske Christel Schaldemose, kalder det en sejr for fornuften over de kræfter, der foretrækker håndfaste handelsnormer på alle slags varer.

- Frugt og grønsager har de former og farver, som frugt og grønsager nu en gang har,og det skal forbrugernes selvfølgelig have mulighed for at nyde godt af, siger Christel Schaldemose.

Det havde godt nok være pinligt ...
Hun kalder det 'befriende at et flertal af mine EU-kolleger sætter forbrugernes ønsker om en mangfoldighed i udbuddet af fødevarer over en ensrettet industrialiseret produktion'.

Forsøget på at rette agurkerne ud blev ellers forsvaret med, at det ville give bedre gennemsigtighed og bedre mulighed for ensartede kvalitetskrav

364 stemte for krumme agurker, 233 så dem helst snorlige.

- Det ville også have været en total nedtur at skulle ud at forklare danskerne, at vi bruger vores tid og kræfter på først at krumbøje agurkerfor så - nogle år senere - at rette dem ud igen, tilføjer Christel Schaldemose.

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 26-02-13 19:49

Morsomt det her...

Danskerne nedsvælger aftenkaffen og den smørsmurte ostebolle til programmet "Socialt Bedrageri" og mere eller mindre fryder sig over en enlig mor får frataget sit tillæg som "reelt enlig", fordi hun sommetider låner en bil af en ven. Og indrømmer da også, at vennen sommetider overnatter hos hende - måske 1 eller 2 om ugen.
Hvad fanden sku’ det betyde..? Enlige kvinder trænger vel også til kærlighed og ømhed en gang imellem…Eller hvad..? Er vi virkelig blevet så småtskåren..?

Nå, men det jeg ville gøre opmærksom på, var såmænd dette her - og her er virkelig penge at spare. Men sådanne sager tager programmet sjovt nok ikke op.

http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article1661037.ece

Er jeg racist når jeg linker dette link..?

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 26-02-13 22:04
Kommentar
Fra : alan57

Dato : 27-02-13 11:44

Kaptajn-Tommy
Regeringen kan ikke forstå hvorfor folk løber hurtigt og langt væk fra de partier den består af, aldrig har en regering løjet og spyttet på de mennesker der gav dem magten så der kunne rettes op på de helt åbenlyse fejl beslutninger som kommuner har lavet i over 20 år hvor folk som er flygtninge og indvandre har fået posetivsærbehandling selv flere penge har de fået ud af sagsbehandlerne og især hvis de råbte højt og truede samt skreg det magiske ord rasisme.
Jeg håber at de partier ryger a helvede til samt de fagforeninger der nu står og klapper på sidelinjen hold kæft hvor er jeg træt af politikere, hvis ikke man vidste hvad det betød når der blev talt om magt korumpere så skal man sku bare kikke på den regering vi har fået og som sidder på falsk varebetegnelse, S og SF kan godt begynde at kikke indad for der er sku nogle griske klovner der skal ud af partierne hvis de skal have bare nogle få af de vælger tilbage de nu har og vil miste de vil aldrig komme til magten igen de næste mange år hvis folk som Helle og mange andre samt hele SF toppen.
Ang: at Ekstra bladet der har fået 2 folk smidt ud af borgen i 6 mdr: det er sku grove løjer hvor er resten af nyhedernes og mediefolkene henne hvorfor går de ikke hjem de skulle boykotte alle politiker, der er meget mangel på principper i dagens danmark og jeg skammer mig over den dårlige nyhedsformidling vi har fået i Danmark, hvorfor brokker bønderne så meget over eu regler de var sku da de mest ivrige efter at få os ind i den børnehave.
alan57

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 27-02-13 14:11

Citat
hvorfor brokker bønderne så meget over eu regler de var sku da de mest ivrige efter at få os ind i den børnehave.
Jo, men dengang hed det EF - og EF var baseret på samhandel mellem de europæiske lande.
Datidens EF, må du ikke forveksle med nutidens EU, anno 2013
EU er en klub for afdankede politikere, hvis hedeste ønske er en utopistat, hvor den europæiske befolkning ensrettes.

Bare et lille eksempel.
En EU politiker har et tillæg som hedder "blyantspenge" Jo jo jo, du læste rigtigt.
Blyantspenge udgør det samme i kr. øre, som det, 3,5 alm. danske folkepensionister modtager i folkepension pr. år.

Det er straks værre at søge en akademikerstilling i EU. 367 akademikere - tror jeg det var, søgte en stilling i EU og skulle intelligenttestes........ingen bestod....367 dumpede..!!!!!
Jeg - en simpel malersvend, fik ad omveje fat i testen - og hold fast - jeg bestod sku..!!!!!
Om testen var svær..??? Ikke det fjerneste. Det eneste testen krævede var, at man kunne tænke logisk.

Og det er ikke engang løwn.

Kommentar
Fra : alan57

Dato : 27-02-13 14:54

Kaptajn-Tommy
Desværre tror jeg på dig, jeg ved ikke hvad der er galt men mange mennesker har meget svært ved logisk tankegang og når vi kommer til interesse er den helt galt og alm: viden halter også langt bagefter, skolen har ikke lavet noget godt job de skal nok kikke på hvad de lære folk.
alan57

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 27-02-13 15:36

Ja, så skete det uundgåelige.

Ifølge de sidste målinger er DF nu større en Socialdemokratiet.

http://www.metroxpress.dk/nyheder/chokmaling-df-er-nu-strre-end-s/KObmbz!ahWFbrQruwC8U/

Kommentar
Fra : vagnr

Dato : 27-02-13 16:30

Til lykke Tommy, både med prøven og DF

Jeg har også leget med noget af prøven, og var komplet uforstående over at ingen af de unge danske akademikere kunne bestå.

Måske blev de vildledt af de forskellige oplysninger, der ikke alle var relevante for svarene.
Sådan er det også i den virkelige verden, man må selv finde ud af at skulle klinten fra hveden, men det er self en fordel hvis man ved, hvad der er klint, og hvad der er hvede

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 27-02-13 18:31

Du tager let på at DF har overhalet Socialdemokratiet...
Men jeg kan da fortælle dig, at jeg heller ikke tror på meningsmålinger.
Men til gengæld kan jeg fornemme tendensen når man taler med folk - og tendensen siger det samme som Metro Express

Nyrup begik fejlen - og Helle fortsætter - og fejlen er, at A deponerer deres hjerte, sjæl og al sund fornuft hos De Radikale.
Siden 1991 har A ikke ført socialdemokratisk politik i danmark.

Kommentar
Fra : vagnr

Dato : 27-02-13 20:16

Tommy, det er såmænd ikke fordi jeg tvivler på tendensen, sådan er det jo!

Det er som i det gamle eventyr om haren og skildpadden, det afgørende er hvem der kommer først i mål, på valgdagen.

Tulle har en anderledes stil og appel end Pia K, så det tror jeg gør det mere salonfähigt for en del at stemme på DF.

Og det ER svært at genkende ret meget af den gamle S-ånd i det der sker nu, jeg er da også uenig i en del af det regeringen laver. Men det har altid været sådan, at de eneste der kunne "genere" arbejderne var S, og det er de gode til for tiden.

Så må det vise sig om de kan dele nok bolsjer ud inden valget

Kommentar
Fra : alan57

Dato : 28-02-13 14:49

De har nu endelig lavet så meget lort at jeg ikke kommer tilbage til A et parti jeg har stemt på hele mit liv, men der må også komme et tidspunkt hvor man ikke mere kan finde sig i at blive pisset på og i mit tilfælde var det nu.
alan57

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 28-02-13 16:47

Ja, så er billederne frigivet http://ekstrabladet.dk/112/article1928622.ece
og viser tydeligt, at det blot var et enkeltstående tilfælde (....sæt selv Stampes og Allerslevs kommentar ind........)