/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
hvorfor mister min mobil størm konstandt
Fra : vi54dk
Vist : 557 gange
30 point
Dato : 20-02-13 10:03

hej jeg har fået en htc lenged den mister størm uden jeg bruger den og ville gerne vide om jeg skulle anskaffe mig et nyt batteri eller en ny mobil men hvad ville i forslå jeg skal gøre for den begyndte i 4 dage siden at miste størm uden jeg brugte den

Kommentar
Fra : kenwood

Dato : 20-02-13 10:58

smid den ud

Kommentar
Fra : transor

Dato : 20-02-13 11:12

Fordi den er tændt og sikkert har wifi, gps , mail , sms, og ander synkronisering kørende.

Prøv at slukke alle andre funktioner en lige den bare telefon. Hvis batteriet så heller ikke kan holde, er det dårligt ,eller din telefom defekt.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-02-13 12:13

Skal batteriet holde i mere end et døgn på en Smartphone?

Så: Sluk HELT for mobilen ..når du ikke benytter den.
Selvfølgelig kan du ikke modtage opkald/SMS/Facebook notifikationer mm., men til gengæld holder batteriet 'måske' 2 døgn !!!
En undersøgelse har vist; at det Smartphone brugere ønsker sig ALLER MEST ...IKKE er flere Gb. Ram, flere App's, højere skærm-opløsning, bedre skærm lys/kontrastforhold i dags- og natbelysning, større/mindre skærme, flere funktioner, større kapacitet på SD/(-micro)hukommelseskort, stærkere signalmodtagelse, hårdforhed mod slag/stød/fugt/osv., men ene og alene: Længere drifttid/større batterikapacitet !!!!!!!!!!!
Vi mangler at se; hvornår et firma vil handle på denne salgsparameter !
</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-02-13 13:05

Hvorfor er det lige elbilen aldrig har og vil finde ind til brugerne

Der findes simpelthen IKKE batterier der er gode nok til al den elektronik vi "opfinder".....

Det gælder alt fra lommelygter over telefoner til biler.....

Længere er den egentlig ikke

Vil man bruge den slags må man acceptere vilkårene

Kommentar
Fra : g_h

Dato : 20-02-13 15:48

Nu kender jeg ikke HTC telefoners menu, men gå ind i indstillinger.
Find batteri og tjek, hvilke apps der bruger strømmen.
Hvis telefonen pludselig bruger mere strøm, er det som regel en applikation, der ikke lukker ned eller er fejlbehæftet.

Kommentar
Fra : stone47

Dato : 21-02-13 16:59

Ja en smartphone skal lades hver nat.
hvor har i ret i alle jeres udtalelser.
hilsen Steen

Kommentar
Fra : vi54dk

Dato : 22-04-13 11:27

ok men findes der så et eller andet udstyr der kan lade den op ude fra hjemmet ?????

Kommentar
Fra : kimpetersen

Dato : 22-04-13 12:47

Jow du kan købe en power station (ekstra batteri) hos Sandberg og tilslutte (oplade med uden for en stikkontakts rækkevide). Fy ingen reklame men jeg er glad for min.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-04-13 13:30

Jeg benytter denne gadget på mine fisketure og campingudflugter:

Solcelleroplader !!!

Den kan 'forlades' hjemmefra via stikkontakten. Det er som at have et ekstra batteri med på turen ...og skulle den trække ud... og der ikke er strøm i nærheden?
Tjaeh... så skal 'skidtet' jo bare ligge i solen ..nogen timer
Læs; hvor du kan købe en sådan 'dims': http://www.coolstuff.dk/search/solcelleoplader
</MOLOKYLE>