/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Mærkelig skype updatering
Fra : lham
Vist : 548 gange
100 point
Dato : 03-02-13 07:11

win xp sp 3

igennem en uge blev jeg dagligt bedt om at updatere skype, så til sidst gav jeg mig og opdaterede.
nu kan jeg overhovedet ikke se mine skype kontakter, altså heller ikke ringe til dem.

Jeg kan godt logge ind og mit tilgodehavende hos skype vises også.

Hvad gør jeg for at få gang i moine "GAMLE" kontakter så jeg kan skype til skype igen?

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 03-02-13 09:08

Laver en systemgendannelse til før du installerede opdateringen!

Kommentar
Fra : lham

Dato : 03-02-13 10:10

klaudi
Citat
Laver en systemgendannelse til før du installerede opdateringen!

det aner jeg ikke hvordan jeg gør-og jeg tør heller ikke-har bitre erfaringer den type indgreb som også ændrer meget andet i den den nuværende pc situation.
det må kunne klares nemmere.

problemet opstået på den bærbare pc men på den stationære ser alt ok ud på skype-det er vel skype som sådan der opdateres og bør vel gælde for min skype konto ligyldigt hvilken pc jeg tilgår den fra ?

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 03-02-13 10:36

Så prøv at fjerne Skype og ryd op med CCleaner og installer så sidste nye Skype
http://www.skype.com/go/getskype-full

Det er vel ikke fordi du er logget på stationær samtidigt?

Kommentar
Fra : lham

Dato : 03-02-13 12:43

klaudi

det kan faktisk godt være jeg var logget på stationær samtidig-er ikke meget for at fjerne skype med revo uninstaller så er jeg vel først sikker på mine "skype ringevenner" forsvinder fra begge pc-er ?

ccleaner køres hver dag på begge maskiner før "pc dagen sluttes "

får ikke tid til flere eksp. før tirsdag

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 100 point
Dato : 12-02-13 10:38

Nu er det anden tirsdag?

Find en ældre version her
http://www.oldversion.com/windows/skype/

Godkendelse af svar
Fra : lham

Dato : 12-02-13 13:13

Tak for svaret Klaudi.
se det virkede

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 12-02-13 13:47

velbekomme og hvis det andet ikke virkede kunne man JO gi' lyd fra sig!