/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
gps
Fra : kivi
Vist : 438 gange
100 point
Dato : 26-01-13 09:57

jeg har på en eller anden måde fået slettet/ændret min gps så den kun viser kort over amerika er der nogen som ved hvordan den kommer tilbage til europa
det er en garmin nuvi 265w

Kommentar
Fra : transor

Dato : 26-01-13 10:53

Du geninstallerer ud fra din gamle backup.
ellers indsender du den til Garmin, og betaler dem for at reetablere den.

Kommentar
Fra : Tordenkalven

Dato : 26-01-13 10:57

På min gamle Garmin GPS var der en indstilling, hvir man skulle vælge mellem Europa og USA..

se om ikke du kan finde den. Hvis den er magen til min er det alene det og ikke noget
andet.

good luck

Kommentar
Fra : JanusN

Dato : 26-01-13 11:13

På min Garmin Nüvi 205w kan jeg via:
Værktøj > Indstillinger > Kort > Kort info komme til en menu hvor jeg kan vælge mellem de installerede kort.
mvh
Janus

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 26-01-13 14:43

På min kan jeg vælge flag på det landet jeg skal skrive adressen i.
alimak

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 27-01-13 08:07

jeg har været igennem alle de ting som i kommer med , når jeg går ind i kort så er der kun amerika og det har jeg ikke brug for

Annuller spørgsmålet
Fra : kivi

Dato : 28-01-13 15:44

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål