/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
Vand taske
Fra : svendgiversen
Vist : 931 gange
51 point
Dato : 22-01-13 15:42

Er der nogen der har fået samme tilbud og kender denne vand tætte taske?

http://www.itasker.dk/shop/search-1.html?keyword=+IPHONE+VANDT%C6T

Vi tror nok vi klarer vor ferie uden den, men er det et godt køb??

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 22-01-13 16:48

jeg har 2 af en lidt anden udforming, men den er såmænd udmærket hvis man har telefonen med ud at sejle eller til stranden.
jeg bruger den selv når jeg sejler og roer i kajak, og den virker som den skal. man kan stadig taste på en touchskærm selvom den er i tasken.

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 22-01-13 19:34

Ok, men jeg synes det er lidt for begærlig med denne mail, efter man har booket en rejse:
"
Sådan får du styr på dine værdier
Har du tænkt på, hvad du vil gøre af mobiltelefon, kreditkort, pas og kontanter, mens du er på stranden? Tager du dine værdier med, kan bare et enkelt vandsprøjt eller bølgeskvulp ødelægge ferien for dig og familien.

En smart og enkel løsning
Denne vandtætte taske beskytter dine værdier mod sand, støv og naturligvis vand. Sæt tasken fast om fx dit håndled. Så kan du roligt gå i vandet sammen med resten af familien uden at bekymre dig over, om dine værdier er sikret.

Der er også plads til din mobiltelefon, hvis du fx vil tage billeder af familien i vandet eller på stranden.
"
Det er jo ønsker om ekstra indtjening, næsten som gebyr krav...

Accepteret svar
Fra : PeterLauridsen

Modtaget 51 point
Dato : 23-01-13 07:23

Jeg fik for ca. 12 år siden en blød solid plastpose med patentlukning forærende da jeg var på udstillingen Både i Bella. Desværre havde jeg en klaptelefon dengang og nu hvor jeg har en almindelig mobil kan jeg ikke finde den. I øvrigt har jeg en vandtæt mobil i dag.

Søsportens sikkerhedsråd anbefaler, at man tager mobilen med til søs og beskytter den mod vand. En frysepose kan også gøre det.

Godkendelse af svar
Fra : svendgiversen

Dato : 23-01-13 09:39

Tak for svaret PeterLauridsen.

Ja, en vandtæt frysepose, det må være sagen, og langt billigere...