/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
Smædebreve.
Fra : bb1
Vist : 972 gange
100 point
Dato : 16-01-13 09:30

Er det for tidligt, at spørge tombeneseren Berthelsen fra Humlebæk om det er andre end postvæsenet, der har fået noget ud af de mange forsendelser, han har afsendt til både høj og lav?

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 16-01-13 09:52

Hvad har post, med jegt at gøre?

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 16-01-13 10:22

Det må du spørge Tombeneseren om. Det var ham der klagede over, at det kostede så meget, at sende brevene ud...

Accepteret svar
Fra : sigfrid

Modtaget 100 point
Dato : 16-01-13 15:45

Jeg fatter ikke en skid af den dialog med schweishund førere.Er jægerne dummere end andre mennesker.Når man ringer efter en schweishund og får at vide at det koster ekstra takst,lægger man vel bare røret på,og får fat i en anden,der er forhåbentligt ikke flere af slagsen.Det kan da godt være der er lidt mere i kilometre,men det skulle gerne ikke vælte det hele,når man nu er skyld i en anskydning af et dyr.Og til sidst men ikke mindst får den kreative schweishunde førere vel ikke flere henvendelser efter et stykke tid?
Hilsen Sigfrid.

Godkendelse af svar
Fra : bb1

Dato : 16-01-13 15:53

Tak for svaret sigfrid.

Du har da den helt rette forståelse...

Der skulle blot advares og det blev der...

Kommentar
Fra : sigfrid

Dato : 17-01-13 11:15

Tak for point.
Hilsen Sigfrid.