/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Politik / Spørgsmål
10  ans 2208
Har vi dansker ikke noget at lære
Fra : rotw
Vist : 834 gange
500 point
Dato : 30-12-12 19:48

Stof til eftertanke eller hvad

http://ekstrabladet.dk/112/article1891187.ece

Og der er ingen kære mor Danmark vågn op andre lande kan det er ikke så svært og der kun for et håndklap

Kommentar
Fra : hjkofoed

Dato : 30-12-12 21:46

Hvis hanaben ikke kan styre sin brandert, er det da fint, at han må tage følgerne. Vi ville få et hyggeligere natteliv, hvis vi gjorde det samme hér.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 30-12-12 22:14

Citat
Stof til eftertanke eller hvad
ja vi kan da benytte lejligheden til at glæde os over at forholdene ikke er sådan her i landet, ikke at jeg mener alt skal være tilladt.
Men pas på ikke at gå i den modsatte grøft og indføre noget sharia lignende tilstande
Citat
Vi ville få et hyggeligere natteliv, hvis vi gjorde det samme hér
nej ikke hyggeligere men meget kedeligere

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 30-12-12 23:02

Det er jo et dejligt "våben" imod den kriminelle Udvisning med det samme direkte efter endt afsoning

Detville med garanti lette den offentlige tegnepung ved at der ingen kontanthjælp er at udbetale bagefter

Kommentar
Fra : vagnr

Dato : 30-12-12 23:09

Skik følge eller land fly!

Der er masser af lande, jeg ikke kunne drømme om at tage til frivilligt, fordi jeg ikke har lyst til at følge deres regler, men de gange jeg har (i arbejdsmedfør) været i den slags lande, har jeg forhørt mig om reglerne og fulgt dem, hvor svært kan det være.

Det er da vist også stadig sådan i flere katolske lande, at man ikke må gå med shorts i kirkerne, kvinder skal være tækkeligt klædt osv.

Det bestemmer de, jeg bestemmer (da jeg ikke arbejder længere) om jeg vil lægge mine penge i deres land, kunne fx ikke drømme om at tage til Ægypten, med et shariastyre, selv om der er mange ting jeg gerne ville se der.

Kommentar
Fra : hjkofoed

Dato : 31-12-12 05:33

Citat
nej ikke hyggeligere men meget kedeligere

Skal jeg deraf slutte, at det kedeligere, hvis man skal respektere sine omgivelser?

Jeg mener man sagtens kan have det sjovt, uden at skulle forulempe andre eller vælte hele hytten.

Kommentar
Fra : vagnr

Dato : 31-12-12 06:23

Nu er straframmen for blufærdighedskrænkelse (som bl.a. dækker beføling) efter straffelovens § 232 op til 4 års fængsel i DK, så tre måneder bag de stivede jerngardiner og en udvisning er ikke utænkeligt, hvis en udlænding gjorde noget tilsvarende i Dk. Vi udviser jo folk for butikstyveri og andre "småting".

"§ 232. Den, som ved uterligt forhold krænker blufærdigheden eller giver offentlig forargelse, straffes med bøde eller fængsel indtil 4 år."

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 31-12-12 14:22

Gisp - 2 år i DK for at gramse -
så er det vist slut med, at gnaske i pigerne ude i nattelivet.

Altså med mindre, de ligefrem tigger om det.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 01-01-13 19:49

Din mening med spørgsmålet er?
Hvad skulle vi lære?
Ikke at drikke mere end at vi husker at tage badetøj på før vi hopper i pølen
Ikke at klappe bardamens bagdel? Helt ærlig den er langt ude

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 01-01-13 21:23

Udvisning og der er ingen kære mor her

Havde vores politiker Nosser nok ville samfundet spare et 3 sifret beløb i offentlig forsørgelse

Kommentar
Fra : HunSen

Dato : 02-01-13 01:15

o.v.n.:

Citat
Bondemand med interesse for at drikke sig i hegnet og rage på fremmede damer.

Så passer din profil bedre! Du må da være spændende, at være i byen med.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 02-01-13 01:29

Citat
med interesse for at drikke sig i hegnet
du kender mig ikke, jeg drikker næsten ikke og højst 2 genstande til en fest eller når jeg er i byen
Citat
Du må da være spændende, at være i byen med
igen en misforståelse, du kan ikke træffe mig i nattelivet, mine skriverier behøver ikke at være om hvordan jeg selv er vel

Accepteret svar
Fra : Sønder

Modtaget 500 point
Dato : 02-01-13 11:46

- ihvert fald, at det hedder vi danskere, og ikke vi dansker, som der står i overskriften
Det er forhåbentlig en "tyrkfejl"

Kommentar
Fra : Charlottefrich

Dato : 03-01-13 10:26

Det var dog også en horribel og dybt beskæmmende opførsel af en voksen mand! Pinligt at være dansker, når man læser sådan en historie. Der står, at han er forretningsmand, jeg håber da at hans firma overvejer en ekstra gang, om han er en passende repræsentant, at sende ud i verden.

Var det mig der var servitricen, ville jeg absolut heller ikke finde mig i den opførsel. Sikke dog en klaphat.

Kommentar
Fra : HunSen

Dato : 03-01-13 23:35

o.v.n.:

Citat
igen en misforståelse, du kan ikke træffe mig i nattelivet, mine skriverier behøver ikke at være om hvordan jeg selv er vel [Rækker Tunge]

Citat
Vi ville få et hyggeligere natteliv, hvis vi gjorde det samme hér
nej ikke hyggeligere men meget kedeligere

Fin logik: Jeg kommer ikke i nattelivet, alligevel ved jeg, at det vil blive kedeligere, hvis folk ikke må drikke sig i hegnet

Fin moral: Jeg kommer ikke i nattelivet, derfor er det i orden, at fyldebøtter forulæmper andre.

Godkendelse af svar
Fra : rotw

Dato : 05-01-13 01:57

Tak for svaret Sønder.