/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
win 8 mediecenter
Fra : ultra2
Vist : 978 gange
100 point
Dato : 16-12-12 11:06

hvor kan man hente mediecenter til win 8 (har nøgle)
jeg vil gemme den til senere

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 16-12-12 11:16

Åben Kontrolpanel gå til System og sikkerhed og til Føj funktioner til Windows 8, når nye vindue åbner klikker du på: Har en nøgle
Eller klik øverst til venstre på skærmen og skriv i søgelinjen: Føj funktioner til Windows 8

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 16-12-12 11:18

Citat
jeg vil gemme den til senere
det kan du ikke, nøglen skal aktiveres inden 31 januar 2013

Kommentar
Fra : ultra2

Dato : 16-12-12 11:25

den er instaleret og aktiveret.
jeg ville bare gemme den til senere da jeg er en pilfinger og så ved i jo hvad der sker

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 16-12-12 12:22
Accepteret svar
Fra : xou

Modtaget 100 point
Dato : 16-12-12 13:17
Kommentar
Fra : ultra2

Dato : 16-12-12 13:18

det vil sige den kun kan instaleres og ikke gemmes på cd

Kommentar
Fra : ultra2

Dato : 16-12-12 13:22

så må jeg jo tage en backup.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 16-12-12 13:27

Hr. Pillefinger.......................lav totalbackup af hele partitionen - det gør jeg.

Kommentar
Fra : ultra2

Dato : 16-12-12 13:31

jeg bruger acronis og har lige købt den sidste til 3 bruger

så det gør jeg

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 16-12-12 14:22

- ha ha og jeg kom netop i tanke om at min egen skulle have en backup

Er det den der lige har været på tilbud som vist hedder 2013
Og kan den køres fra CD man lige laver først.

Kommentar
Fra : ultra2

Dato : 16-12-12 15:47

den kører både cd og boot f11 samt usb
og så er den til win 8 det kan nr 12 ikke derfor købte jeg den
og så tog jeg den til 3 som hedder familie
samtidig kan du gratis prøve backup i skyen

prøv den gratis i 2 uger tror jeg nok

Kommentar
Fra : ultra2

Dato : 16-12-12 15:49
Kommentar
Fra : xou

Dato : 16-12-12 16:43

I kontrol panel kan du via
Kontrolpanel\Alle elementer i Kontrolpanel\Windows 7-filgenoprettelse
lave en systembackup af hele harddisken
Hilsen Xou

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 16-12-12 17:15

Nemlig xou men nogle vil absolut købe noget som ellers er gratis tilgængeligt i Windows,
Jeg har en sikkerhedskopi men skal have den udskiftet nu hvor jeg har fået Mediacenter på

Kommentar
Fra : xou

Dato : 16-12-12 18:18

Jeg kan ikke huske om min media center er på eller ej..men kan man ikke bare hente den igang til med samme produskt nøgle eller skal der købes en ny hvis uheldet er ude eller den - for den sags skyld - skal tilbage til fabrik indstillinger en gang >indstilliger-(Windows tast + i)>>skift pc indstillinger << - generelt - fjern alt og genindstller Windows ???

Kommentar
Fra : ultra2

Dato : 16-12-12 18:19

nu har jeg acronis på grund af 1 stk pc med xp 2 stk pc win7
ikke for win 8
så jeg vil gerne have at vide hvor gratis backup er i xp og win 7

Kommentar
Fra : xou

Dato : 16-12-12 18:21

win er det i kontrol panel - filoprettelse
i xp er det vel kun i pro udgave der er backup men ikke image backup
hilsen Xou

Kommentar
Fra : ultra2

Dato : 16-12-12 18:21

xou det var derfor jeg ville have den på cd

Kommentar
Fra : ultra2

Dato : 16-12-12 18:24

jeg har altid instaleret alt backup mm og så taget en image
frisk og ny install hvis det gåt galt

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 16-12-12 19:16

Jow jow gratis er godt..............jeg plejer også at benytte den gratis udgave af Hirens/Acronis.
Den kom til kort overfor backup til USB.
Jeg vil altid lave backup "udefra" altså via en Live CD.

Og så skal der vel også betales lidt, for programmerne.

Kommentar
Fra : ultra2

Dato : 16-12-12 19:28

Eyvind du har fuldstændig ret

Godkendelse af svar
Fra : ultra2

Dato : 17-12-12 15:51

Tak for svaret xou.

Kommentar
Fra : xou

Dato : 17-12-12 17:44

selvtak håber du fandt en løsning - hvis du ikke vil bruge en harddisk til backup,
er det nok en del dvd der skal til,men det er selvfølgeliugt op til dig,iøvrigt er der 2 muligheder
når du skal hente media pack den ene jeg har en cdkey --- så måske kan du genbruge den du har,
ved en senere lejlighed...HILSEN Xou