/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
windows 7 64 bit
Fra : engparken
Vist : 745 gange
500 point
Dato : 07-12-12 10:05

Hej
Nogen som kan svare mig på hvorfor jeg ikke kan installere windows på min computer ?
Når den skal til at installere så skriver den det her
Copying windows files 100 %
Expanding windows file 0 % og herefter kommer den ikke videre den arbejder i ca 5 minutter så kommer dette frem

windows cannot install required files.The file may be corrupt or missing. make sure all files reguired for installation are availabel and restart the installation
og så et nummer som hedder 0x80070017 hvad kan det være

Har en stationær computer acer...

Kommentar
Fra : stilkene

Dato : 07-12-12 10:22

Du har sikkert prøvet at GOOGLE det, -for der ser det ud til at bedste løsning er at brænde CD-èn med lav hastighed.
Jeg er ikke nørd og kan ikke hjælpe anderledes.

http://forums.mydigitallife.info/threads/35000-SOLVED-Error-code-0x80070017-on-Win7-install

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 07-12-12 10:22

Er du sikker på den kan kører 64bit? det kan være derfor den ikke vil installere!

Kommentar
Fra : engparken

Dato : 07-12-12 10:28

Hej
Ang cd så virker den og har installeret den mange gange.
Ang om det er en 64 bit det er jeg ikke 100 procent sikker på,men jeg har også en 32 bit og den kan ikke engang gå ind og installere bare lidt af det.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 07-12-12 10:50

Prøv evt at hente Hirens Boot CD og formater HD med den og så prøve at installere igen!

Du kan hente Hirens Boot CD her, nederst på siden.
http://www.hirensbootcd.org/download/

Kommentar
Fra : engparken

Dato : 07-12-12 11:38

Hej
Ok men kan jo ikke komme på nettet fra den computer ??

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 07-12-12 12:02

Hent den fra en anden pc, det er en iso fil der skal brændes på en cd,
når det er klaret kan den bruges til at starte med og så formaterer hd'en,
når det er gjordt det sætter du win7 disk i igen og prøver!

Kommentar
Fra : engparken

Dato : 07-12-12 12:05

ok prøver

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 07-12-12 12:39

Du burde egentlig os kunne starte op med win7 dvd og formatere hd!

Kommentar
Fra : engparken

Dato : 07-12-12 13:50

Hej
ja jeg kan godt starte op i win7 og derefter formatere hd,men det er det samme den skriver dette her

Windows cannot install required files.The file may be corrupt or missing. make sure all files reguired for installation are availabel and restart the installation

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 07-12-12 14:10

Lyder mystisk, og du skriver at cd(dvd) virker, har du prøvet med Hirens Boot CD?

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 07-12-12 14:35

Kunne være at dvd-drevet skulle renses.....

Kommentar
Fra : kimpetersen

Dato : 07-12-12 15:00

Hvad har der tidligere været på PCen. Har haft windows 7 64 bit skiven på andre maskiner?

Kommentar
Fra : Jan4100

Dato : 07-12-12 15:26

lyder til at dit dvd drev er i stykker så den ikke kan læse alle spor på dvdén

Kommentar
Fra : engparken

Dato : 07-12-12 16:00

Hej dvd drev er ikke istykker
Der har været windoes 7 på computeren og jeg mener det var 64 bit,men er ikke sikker jeg har prøvet en 32 bit med den vil slet ikke starte.

Kommentar
Fra : Jan4100

Dato : 07-12-12 16:51

hejsa vist du har en 64 core vil den kunne køre 32, men vist du har en 32 bit vil den ikke kunne køre 64 bit, jeg tror stadig det er drevet det er glat med - man kan købe en rense dvd prøv at køre sådan en dvd og se om det hjælper

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 07-12-12 20:15
Kommentar
Fra : engparken

Dato : 08-12-12 07:13

Hej igen
Tror ikke min rækkefølge i boot menu er rigtig
Nogen som ved hvordan 1 boot device og 2 og 3 skal være på en acer aspire m5600 Mvh

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 16-12-12 22:20

Rækkefølge kunne være CD/DVD - HD hvis der så ikke er en CD/DVD i drevet starter den på HD.

Kommentar
Fra : engparken

Dato : 20-12-12 07:47

Hej
Klaudi ang den rækkefølge er rigtig,men det er som om når jeg når ind i windows og installere så kommer den kun til expanding files 0 procent og der kan den køre længe og stadig er på 0 procent
Det er jo som om at noget står forkert i bios den skriver noget med at jeg skal gå ind i bios og lave noget om tror det er en forkert? der står dette her i bios

Ide channel 0 master ( None )
ide channel 0 slave ( None )
Ide channel 1 master ( None )
Ide channel 1 slave ( None )
Ide channel 2 master ( None )
Ide channel 2 slave ( Samsung hd 252 250 GB )
Ide channel 3 master ( None )
Ide channel 3 slave ( HL-DT--ST-DVDRAM 0 MB )

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 20-12-12 09:49

Er der en 2 HD'er i pc?, jeg ville mene der skulle være en på IDE channel 0 Master

Ide channel 0 master ( None )
ide channel 0 slave ( None )
Ide channel 1 master ( None )
Ide channel 1 slave ( None )
Ide channel 2 master ( None )
Ide channel 2 slave ( Samsung hd 252 250 GB ) Hvis der kun er en, burde denne være master!
Ide channel 3 master ( None )
Ide channel 3 slave ( HL-DT--ST-DVDRAM 0 MB )

Kommentar
Fra : engparken

Dato : 20-12-12 10:37

Hej der er en den anden er ikke i brug men hvordan jeg lige flytter den ved jeg ikke
Men nu kom jeg sku til at lave noget dumt jeg kom til at gå ind i onchip vga den stod til auto og den kom jeg til at flytte til vga et eller andet så nu kan jeg ikke tænde skærmen,hvergang jeg tænder for maskinen så tænder skærmen også men lige efter går den ned igen skærmen, har du lige en løsning hvordan jeg lige får skærmbilled på igen så jeg kan sætte den til auto igen.. ved godt jeg er en klovn

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 20-12-12 11:42

Kan du ikke nå at komme i BIOS inden den slukker igen?!

Kommentar
Fra : engparken

Dato : 20-12-12 12:03

nej

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 20-12-12 12:09

Har du manual til pc så kan du se hvordan du nulstiller BIOS,
det plejer at være noget med en Jumper eller pille batteri ud i xx antal minutter

Annuller spørgsmålet
Fra : engparken

Dato : 21-12-12 05:39

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål