/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
baerbar hænger efter update
Fra : stone47
Vist : 478 gange
300 point
Dato : 28-11-12 17:20

Hej venner
Jeg har en Packard bell bærbar på bedding. Den hænger og vil ikke tænde skærmen efter at have haft den lukket. Jeg har deaktiveret dvale som sådan, men lige lidt hjælper det.
Jeg har regenereret den så den er som den var fra ny. Her synes jeg den virkede fint, men hentede så 163 windows opdateringer som den har installeretdet meste af, over flere omgange.
Nu mener jeg at en af disse opdateringer holder skærmen slukket.
Nogen der ved noget om noget lignende, eller hvordan jeg tænder den skærm.
Hard sluk 4sec og den går ud. Tænder fint igen windows billede ok, men kommer til samme sted.
Tages batteriet ud, starter den godt nok indtil næste gang man går fra den.
hilsen Steen
Ps: Eller er det noget windows har lavet for at folk skal købe en ny hej hej.

Kommentar
Fra : xou

Dato : 28-11-12 17:26

prøv at trykke f8 under start af pc - vælg >>aktiver vga tilstand<< eller >>sidste konfuration hvor Windows virkede<< eller >> fejl sikker tilstand << den siste afinstallere du opdate fra kontrol panel - tilføj/fjern programmer husk at sætte x i vis opdate
hilsen Xou

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 28-11-12 20:06

Eller måske:
Væk med strømforsyningen og ud med batteriet ..................hold startknappen nede i 10-15 sek.

Så kan den måske starte bagefter.

Kommentar
Fra : stone47

Dato : 28-11-12 20:30

Ja den kan Edvind. Jeg har lige bikset lidt med den, nu prøver jeg lige at omgå det ved at lave om på strømstyringsplanerne, så den aldrig slukker skærmen.
hilsen Steen

Kommentar
Fra : stone47

Dato : 15-01-13 14:17

Jeg mener det hænger sammen med det diasshow der kører i windows skrivebord.
prøver lige om en fast skærm er bedre.
hilsen Steen

Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 300 point
Dato : 15-01-13 18:28

For resten - når jeg geninstallerer, bruger jeg servicepack på CD til at opdatere.
Og så efter genstart, lader jeg Windows opdatere.

Kommentar
Fra : stone47

Dato : 16-01-13 08:55

det samme PC som efterfølgende spørgsmål. glemte lige det her.
Men den kan ikke køre med de diasshow baggrunde. men med et billede som baggrund virker den fint.
hilsen Steen

Godkendelse af svar
Fra : stone47

Dato : 26-01-13 09:05

Tak for svaret Eyvind.
vi høres

Kommentar
Fra : Eyvind