/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Brænderprogram
Fra : johnl
Vist : 759 gange
200 point
Dato : 20-11-12 07:49

Har installeret Windows men så kan jeg lige pludselig ikke finde det brænderprogram som jeg brugte det som jeg pakkede ud i win Rar lagde sig ellers selv i det som var der Og da jeg ikke er nogen nørd vil jeg hører om der var en som kunne hjælpe..
Mvh john

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 20-11-12 07:58

Hvad er spørgsmålet?

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 20-11-12 07:59
Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 20-11-12 11:22

Hvilken Windows version?
Hvad hed programmet? Du skal installere programmet igen hvis du har kørt en ren installation og formateret harddisken.
Windows har selv brænder software, kan du ikke bruge det indbyggede?

Kommentar
Fra : xou

Dato : 20-11-12 12:55

jeg gætter på det er et brænde program og
det er pakket i zip format
så søg på alle zip filer ved at skrive i søgefeltet *.zip
ellers hent nero det er et godt brænde program
http://nero-burning-rom.danish.toggle.com/
...hilsen xou
. findes det findes det her

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 20-11-12 14:55
Kommentar
Fra : stone47

Dato : 20-11-12 19:29

ja det er jo smag og behag. jeg bruger den her: http://www.burnaware.com/
jeg er mest til at brænde en iso fil , og det kan den.
hilsen Steen

Kommentar
Fra : bruuno117

Dato : 21-11-12 00:12

Brug Imgburn, det er det eneste anbefalelsesværdige. der kan downloades dansk sprog pakke hvis man vil.

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 200 point
Dato : 21-11-12 01:15

Ashampoo er et godt og nemt brænder program, dansk sprog er indbygget og version 6 er gratis: https://www.ashampoo.com/en/usd/pin/0710/Offline/Ashampoo-Burning-Studio-6

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 21-11-12 01:18

Men jeg tror at johni spørger efter et bestemt program
Citat
så kan jeg lige pludselig ikke finde det brænderprogram som jeg brugte
det er altså ikke nemt at hjælpe med så få informationer

Godkendelse af svar
Fra : johnl

Dato : 28-11-12 23:41

Tak for svaret o.v.n..