/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Skydrive
Fra : sonjor
Vist : 400 gange
200 point
Dato : 11-11-12 17:35

Hej
Efter installation af Windows 8 har jeg kun 7GB på Skydrive. Tidligere havde jeg 25 GB !! Nu får jeg meddeleser om, at min Skydrive næsten er fuld, der er altså knap 7 GB. Hvordan får jeg de resterende 18 gb tilbage. Jeg har ganske vist jo oprettet en ny konto da jeg fik Win 8, men det burde være muligt at få de resterende overflyttet. Nogen der ved, hvor jeg evt. kan skrive hen for support, hvis ikke I kan hjælpe mig her.
mvh Sonja

Kommentar
Fra : xou

Dato : 11-11-12 17:52

prøv at installere skrivebords versionen af sky
http://windows.microsoft.com/da-DK/skydrive/download

Kommentar
Fra : sonjor

Dato : 11-11-12 17:58

Ja tak, det har jeg gjort og får stadig samme besked. Jeg kan så opgredere mod betaling, men det vil jeg ikke, når jeg har haft 25 GB

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 210 point
Dato : 11-11-12 18:12

Du kan ikke flytte den gamle til den nye!

Please be informed that you cannot transfer or move the storage quota of your old account to your new account.

http://answers.microsoft.com/en-us/windowslive/forum/skydrive-files/can-i-move-my-skydrive-storage-to-another-account/4b00ee9d-12c7-4461-a3d9-03154fc8e120?msgId=56af2c9d-418e-4ba5-9132-3f64a083752c

Kommentar
Fra : sonjor

Dato : 11-11-12 18:16

Nå så dropper jeg helt Skydrive, har heldigvis Dropbox, som kører upåklageligt, men alligevel lidt ærgerligt, synes jeg.
Venter lige lidt og ser om der skulle komme gode ideer

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 11-11-12 18:38

Hvorfor ikke fortsætte med at bruge den gamle konto, det kan man måske ikke med win 8?

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 11-11-12 18:42

Citat
Hvorfor ikke fortsætte med at bruge den gamle konto, det kan man måske ikke med win 8?
jow det kan man godt og jeg har stadig mine 25 GB når du opretter en ny konto så er det med de nu gældende betingelser - altså 7 GB. men du kan købe udvidelser hvis ikke du ønsker at bruge din gamle konto

Kommentar
Fra : sonjor

Dato : 11-11-12 18:46

hmm sket er sket og jeg kan godt undvære Skydrive.

Godkendelse af svar
Fra : sonjor

Dato : 11-11-12 18:58

Tak for svaret Klaudi.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 11-11-12 19:09

var så lidt