/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Slet min profil
Fra : kistner
Vist : 545 gange
40 point
Dato : 09-11-12 23:35

Hvordan sletter man sin profil?

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 09-11-12 23:54

Hvorfor? Du har ikke deltaget i noget som helst udover en enkelt bemærkning! Bare hold dig væk det er det simpleste. Ellers må du skrive til teamet!

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 09-11-12 23:58

Citat
Ellers må du skrive til teamet!
spar besværet med at skrive, der er aldrig blevet slettet en profil på Kandu, du er her til evig tid så hvorfor ikke få lidt brugbart og stil nogle spørgsmål eller svar på andres spørgsmål

Kommentar
Fra : kistner

Dato : 10-11-12 00:09

Tak for at gøre det endnu mere klart for mig, at jeg skal væk herfra. Med det sprog der føres herinde, kan jeg kun sige, at jeg er glad for at jeg ikke har ytret mig. Hold kæft nogle klaphatte!

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 10-11-12 08:27

- nåhr, så har vi da lidt tilfælles...

God weekend

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 10-11-12 09:03

Din profil har da vist ikke generet dig de sidste par år, så hvorfor lige nu.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-11-12 09:21

Jeg finder det nu befriende, at det er tilladt at gi' igen i det sprog man bliver tiltalt; hvis brugere tiltaler mig i en sober tone, respoderer jeg ligeledes. Hvis brugere bliver grove i filten, får de igen af samme skuffe.

Forøvrigt er det ikke dig, men kandu.dk der ejer indholdet af dette site: Alle profiler inklusive
..og din profil er derfor suverænt deres ejendom, som de kan gøre med som de lyster. Det ville du vide hvis du havde læst EULA'en: http://www.kandu.dk/rules.aspx

Eksempelvis:
Citat
Du burde ikke gå ind hos kandu.dk, hvis du mener ikke at kunne følge vores regler, for er du først gået ind hos kandu.dk, er der ingen vej tilbage, du er bundet til at rette dig efter de gældende betingelser og vilkår.

Lige meget hvad, er det i hvert fald ikke din ejendom.

Det er tilladt for os at ændre kandu.dk eller hvad som helst på siderne præcis når vi ønsker det. Det er fordi det er vores sider og vi har programmørerne der kan gøre det, så hvis vi vælger at ændre noget, er du også bundet til at følge disse ændringer, når du besøger kandu.dk.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 10-11-12 09:42

Gå ind under "rediger profil" - her kan du ændre din mail adr. og navn m.m., så behøver du ikke bekymre dig mere om det.

Kommentar
Fra : jomfruane

Dato : 10-11-12 09:57

Spørgsmålet om hvorvidt det er lovligt synes jeg er lidt uklart. Facebook blev jo tvunget til at lade brugerne slette profiler og her set det ud som om alle nettjenester bliver tvunget til samme snart.
http://www.cultur.com/2012/0605.html

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-11-12 10:48

jomfruane -> Det er ikke ulovligt ...endnu

Facebook skal ganske vist slette profiler og udlevere data på forlangende, men de skal vist ikke slette gemte IKKE offentligt tilgængelige data. Disse kan f.eks. politiet få udleveret ved begæring ...eller UDEN !!!

http://www.version2.dk/artikel/facebook-overvaager-danskernes-chat-og-ringer-til-politiet-46518

Den samme 'ret' forbeholder Kandu sig mht. indlæg/kommentarer:
Citat
..materiale, der på nogen måde kan komme i konflikt med lovgivningen, da dette kunne resultere i en civil retssag. Eller sende noget andet materiale der på nogen måde overtræder loven, for selvom at vi respekterer dit privatliv, har vi desværre intet valg end at fuldt ud samarbejde med hvilken som helst lovmyndighed.

Ja du læste rigtigt, vi kan reproducere det, afsløre, transmittere det, udgive det, sende det til et andet sted, vi kan endda sende det til din mor ( når vi altså har fundet hendes adresse)

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 10-11-12 11:16

Citat
Med det sprog der føres herinde, kan jeg kun sige, at jeg er glad for at jeg ikke har ytret mig. Hold kæft nogle klaphatte!

Er dette ikke lidt selvmodsigende...... dit sprog er jo ikke specielt diplomatisk.

Men hvis vi anstrenger os,kan du nok undværes.

M.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 10-11-12 11:17

For et par år siden var der en bruger som absolut ville have stettet sin profil, brugeren meldte sagen til data tilsynet som efter at være orienteret af Kandu teamet ikke kunne gøre noget, det er lovligt ikke at kunne melde sig ud eller slette sin profil, når man kan ændre sine personlige oplysninger så personen bag profilen, ikke umiddelbar kan spores ud fra de oplysninger som er oplyst på Kandu profilen.
I kan finde denne brugers profil og kommentarer den dag i dag.
Ingen kan melde sig ud eller slette sin profil, men alle kan ændre i profilens oplysninger, navn, mail adresse og så videre

Kommentar
Fra : refi

Dato : 10-11-12 12:34

Kandu skal da bare indføre NemID-login....

Sikke fredeligt der bliver mellem de 10 brugere der vitterligt er

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 10-11-12 14:42

9, hvis det lykkes for klaphatten...

God weekend

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 10-11-12 20:57

Jeg er her endnu... så 10

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 11-11-12 10:09

14 hvis jeg kunne genåbne mine gamle profiler..........................

Annuller spørgsmålet
Fra : kistner

Dato : 12-11-12 01:12

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål