/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
H J Æ L P!!!!!!
Fra : clou
Vist : 742 gange
345 point
Dato : 09-11-12 17:33

Hej derude

Er der nogen der kan svare mig på, hvordan jeg igen får mail fra Kandu til at gå i min alm postkasse på mail - den har i et par måneder kun gået i TDC Spammappe og jeg kan kun komme dertil via min Webmail.

Jeg har prøvet inde på Webmailen at klikke på: IKKE SPAM, men det fungerer desværre ikke - tjekket ikke min Webmail hver dag, så det er s.... træls!

Clou

Accepteret svar
Fra : EXTERMINATOR

Modtaget 355 point
Dato : 09-11-12 17:43

Tdc's spamfilter virker på den måde at folk klikker på en email og melder den som spam.
Når et vist antal har rapporteret den som spam ryger alle mails derfra i spam
Jeg har selv samme problem med nogle andre mails. Den nemmeste løsning er at slå tdc's filter fra

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 09-11-12 18:02

Du behøver jo heller ikke TDC Spammappe da du gratis kan bruge Spamfighter
http://www.spamfighter.com/Lang_DA/Product_Info.asp

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 09-11-12 18:47

Citat
gratis kan bruge Spamfighter

Ved at bruge spamfighter i gratisversionen spammer du faktisk selv da den tilføjer en uønsket reklame i alle afsendte emails

Kommentar
Fra : clou

Dato : 09-11-12 19:25

Nu har jeg fjernet TDC spamfilter - så nu får jeg mails - men kun på mine egne spørgsmål ikke på de andre jeg abonnerer på - grrrrr

Så hvad gør jeg ved det?

Clou

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 09-11-12 20:52

Om det er dit eget eller et du abonnerer på burde nu være det samme.

Kommentar
Fra : bjarnebr

Dato : 09-11-12 20:56

Jeg får også kun mails nogen gange, jeg har f.eks. fået en mail om at der er et nyt spørgsmål, men jeg har ikke modtaget nogen mails om at der er kommentarer, selv om jeg abonerer på gruppen.

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 09-11-12 21:00

Du modtager jo også kun mails hvis der kommer et nyt spørgsmål.
Du modtager jo kun besked om nye kommentarer hvis du abonnerer på selve tråden der bliver kommenteret

Kommentar
Fra : ans

Dato : 09-11-12 21:14

clou

Du har stillet dette spørgsmål d.d. kl. 17:33

Hvis der ikke siden da er et stillet spørgsmål på dine abonnementer, så får du ikke e-mails fra kandu.
Siden da, så mener jeg fra det tidspunkt, hvor du fjernede TDC's spamfilter, der vil du ikke få e-mails med tilbagevirkende kraft.

bjarnebr.

Du får jo kun e-mails fra kandu, når spørgsmålet bliver oprettet i de kategorier, som du abonnerer på. Efterfølgende vil du få e-mails, hvis du har kommenteret spørgsmålet eller sat "flueben" i for at følge med.

Kommentar
Fra : f.larsen

Dato : 10-11-12 00:47

Jeg har tidligere haft problemer med ikke at modtage mail's med spørgsmål og abonnementer på spørgsmål. Jeg fik det løst ved at klikke alle abonnementer væk - logge af kandu.dk - logge ind igen - oprette mine abonnementer igen.

/f.larsen

Kommentar
Fra : bjarnebr

Dato : 10-11-12 11:38

Jeg får tit en mail om at der er oprettet et nyt spørgsmål og når jeg så åbner det er der en hel række svar samtidig med at der allrede er sat har i "følg med"

Godkendelse af svar
Fra : clou

Dato : 10-11-12 16:11

Tak for svaret EXTERMINATOR.

Kan se at da jeg skrev 2. gang - var der endnu ikke indkommet spørgsmål på de sider jeg abonnerer på - men nu se det ud til at virke!

Tak til alle i andre - er først kommet på PC'eren nu, men har ellers kun været online på min Iphone!

Clou