/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Til "Huggefis"
Fra : Stouenberg
Vist : 651 gange
100 point
Dato : 05-10-12 16:24

"Nu er det snart 1. december og hvordan har I tænkt jer at hygge om manden/konen i december?"

Du har vist taget fejl at krydderihylden og medicinskabet???

Tak_for_kaffe

Accepteret svar
Fra : Tak_for_hjælpen

Modtaget 60 point
Dato : 05-10-12 16:34

Kan godt regne ud at du vil fornærme mig men forstår den ærlig tal ikke og jeg forstår slet ikke hva jeg skulle ha gjort dig?

Undskylder da mange gange, vis de gener dig at jeg forsøger at skabe lidt hyggelig smalltalk her inde.

Kommentar
Fra : Tak_for_hjælpen

Dato : 05-10-12 16:44

er det fordi jeg først ser nu at jeg har ramt forkert med y og u - bekalger dem er der mange af og jeg vil altid være længe om at se dem da jeg er ordblind

Under alle omstændigheder må du have en herlig weekend

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 05-10-12 16:50

Citat
Kan godt regne ud at du vil fornærme mig men forstår den ærlig tal ikke og jeg forstår slet ikke hva jeg skulle ha gjort dig?

Mon ikke det er fordi du har bl Stouenberg?

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 05-10-12 19:31

Citat
Mon ikke det er fordi du har bl Stouenberg?

go´nok

I det hele taget er det måske noget fanden har skabt. Hvorfor indlede med smalltalk, når man har så mange brugere herinde på sin blackliste ?

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 05-10-12 19:33

og det er dog utroligt at man kan blackliste så mange under 1 års medlemsskab

Nå- nu er jeg nok også snart på listen

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 05-10-12 20:16

Ja,blackliste er noget underligt makværk.Man kan svare.....eller ikke svare.

Men at forvente svar,fra een man har blacklistet...

M.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 06-10-12 07:04

I dag er det Stouenberg's følsesda' hurra hurra hurra, tillykke med dagen!

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 06-10-12 11:00

- takker Klaudi, god weekend...

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 06-10-12 14:00

Hov - er det din fødselsdag, Stouenberg?

Jamen, Tillykke med dagen, så

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 06-10-12 14:04

- det er vist off topic men tak tak pifo...

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 06-10-12 15:06

Tillykke tillykke her fra det fynske - hvor solen skinner i syd

Kommentar
Fra : Klatterup

Dato : 06-10-12 17:40

Også tillykke herfra

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 07-10-12 09:50

- tak for hilsnerne og god søndag til alle...

Godkendelse af svar
Fra : Stouenberg

Dato : 07-10-12 09:51

God søndag