/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
puha under 2 mdr 1. december
Fra : Tak_for_hjælpen
Vist : 579 gange
100 point
Dato : 05-10-12 15:31

Huggefis det er vist mit mellem navn og jeg elsker gave at få men især også at give....

Nu er det snart 1. december og hvordan har I tænkt jer at hygge om manden/konen i december?

Denne gang husker jeg selv at svare med det samme

Jeg laver en pakke kalender til min, det har han fortjent - han har været super sød over for mig i år der staret med at jeg var meget gravid og nu som mor, som ikke altid er sød når hun er træt.

Det kan godt være det kommer lidt store gaver ind i den men ellers er det bare små gaver der viser at jeg synes at han er dejlig og at jeg sætter pris på ham.

F.eks har jeg købt eller gør, skrabeloder, skisokker, DVD han synes er god sofa hygge, bio biletter og har en aftale med mormor at hun passer og ikke mindst bor vi ikke langt fra en special butik med spændene udenlandske øl.

Kommentar
Fra : fun2

Dato : 05-10-12 16:27

God og regelmæssig sex er billigere...

Kommentar
Fra : Tak_for_hjælpen

Dato : 05-10-12 16:31

Ja, men hvorfor nøjes

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 05-10-12 20:44

Citat
var meget gravid

Her er så også et punkt,hvor jeg er for dum.Jeg har altid betragtet fænomenet på den måde,at enten er man gravid,eller ikke gravid.

Meget gravid.....lidt gravid?????????

M. Kønsbestemt som han.

Kommentar
Fra : malmin

Dato : 05-10-12 21:07

Mosebaek - når jeg bruger udtrykket "meget gravid" er den en hentydning til at kvinden har taget en del kilo på - altså mere end det der er normalt under en graviditet. Men det var sikkert ikke det Tak_for_hjælpen mente

Kommentar
Fra : Tak_for_hjælpen

Dato : 06-10-12 14:12

I starten er man "bare" gravid med lidt små ubehag men kan det meste, jeg cykle til arbejde lige til jeg gik på barsel - hen mod slutningen gjorder alt ondt også om natten så jeg sov ikke, så jeg var træt og havde ondt ikke nem at være i stue med

Meget gravid bruges om de dage var der er en hel del homorner som driller og så er man vist heller ikke nem at være i stue med - så det har i min verden ikke noget med kg at gøre men de dage hvor alt ikke bare er nemt fordi man er gravid.

Kommentar
Fra : Klatterup

Dato : 06-10-12 17:47

Jeg plejer at sige sådan efterhånden som fødslen nærmer sig.

"man bliver mere og mere gravid - forstået således at man fylder og vejer mere og mere.
men sådan er der så meget.

Ja men kan det ikke bare blive et både og, hvem siger man skal vælge enten eller.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 06-10-12 22:20

11 uger og 2 dage er der til jul og det ikke om knap 2 måneder at der bliver travlt
Citat
puha under 2 mdr 1. december
du gør mig helt nervøs for alt det jeg skal nå inden jul, december skal slet ikke bruges til hygge, december måned er hårdt arbejde helt indtil den 24. december, så må jeg se til juledagene om der bliver lidt hygge ellers må det vente til sommer eller næste jul eller næste sommer osv.

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 10-10-12 15:55

Uha da, hvor jeg elsker julen. Julen er den bedste tid på hele året. Jeg elsker når byen er smykket med guirlander med lys og juleklokker. Jeg elsker 1. søndag i advent. Jeg elsker at gå i butikkerne og se deres juleudsmykninger - derfor bliver jeg også så sørgelig skuffet, hvis og såfremt jeg af "vanvare" kommer ind i IKEA's røvsyge og kønsløse butikker.
Jeg elsker at komme i kirken fra 1. dec. og frem til efter nytår (Hellig tre konger)

Men til spørgsmålet - og her er jeg fuldstændig enig med fun2 når han skriver; God og regelmæssig sex er billigere... - og tilføjer; Sæt fuld skrue på - og så er det gratis.

God tur !!!

Mvh.
Tommy.

Nu falmer skoven trindt om land,
og fuglestemmen daler;
alt flygted storken over strand,
ham følger viltre svaler.

Og så bliver det jul........Jaaaaaaaaa

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 10-10-12 17:18

Citat
Jeg elsker at komme i kirken fra 1. dec. og frem til efter nytår (Hellig tre konger)

Du er nok een af de mere trofaste kirkegængere.Jeg plejer nu at ta`hjem,når forestillingen er forbi.

Citat
Men til spørgsmålet - og her er jeg fuldstændig enig med fun2 når han skriver; God og regelmæssig sex er billigere... - og tilføjer; Sæt fuld skrue på - og så er det gratis.

Lever på minderne. Ville gerne ha`sexdriften sænket lidt.

M.

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 10-10-12 18:05

Citat
Du er nok een af de mere trofaste kirkegængere.Jeg plejer nu at ta`hjem,når forestillingen er forbi
Hmmmmmjaahhhh, sålænge der er altervin og kor så skal jeg ik' hjem.

Annuller spørgsmålet
Fra : Tak_for_hjælpen

Dato : 11-10-12 14:12

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål