/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Blog med afstemningsmodul
Fra : Emmiki
Vist : 278 gange
20 point
Dato : 27-09-12 17:19

Hej !

Jeg ønsker at oprette en blog, hvor man kan lave afstemninger.
Er der nogen der kender en udbyder hvor det er muligt.
Det er som en hobby, så det skal ikke være vildt dyrt.
Jeg ved at One.com og Surftown.dk skulle være gode udbydere, men de har desværre ikke et afstemningsmodul.
Håber der er nogen herinde der har forstand på dette.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 27-09-12 20:41

One.com skal du betale for og der kan du selv lægge det ind, som passer dig
Men er det bare en ren afstemning af et eller andet, så prøv.
http://www.forumup.dk/
Ønsker du at oprette en blog så prøv Google´s
Ved så ikke om man oprette afstemninger på Google´s sider.

Der findes sikkert også andre sider for menings dannelse, men kan ikke lige huske dem.
Ellers kunne du? hvis du kender brugernes mail, bruge et eller flere programmer til det.
Og der får du så direkte svar på tiltale.

Kommentar
Fra : Emmiki

Dato : 27-09-12 21:34

Tak for dit input. Det var også One.com jeg havde tænkt på, men ved ikke hvordan man indsætter moduler.
Jeg vil have mit eget domænenavn og derfor er forumup desværre ikke en mulighed.
Min blog skal indeholde en masse debatindlæg (mine egne selvfølgelig) og det er til disse jeg på en eller anden måde skal kunne oprette afstemninger.

Kommentar
Fra : wanky

Dato : 28-09-12 18:12

Du kunne forsøge dig med at oprette hjemmesiden med Joomla softwaren. Det er et program der kan klare alt. Jeg har tidligere selv lavet debatoplæg og flere afstemningssider med Joomla. Det er gratis og kan køre på one.com. Du kan google dig frem til flere oplysninger.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 29-09-12 23:57

Citat
Jeg vil have mit eget domænenavn

Så findes der masser af gratis? købe software til den slags
Kan nævne et par stykker
Udgået
Adobes? Adobe Captive som er udgået, men findes i en nyere udgave.
Schoolhouse Test, (undersøgelser og meninger) kræver sikker opretning af noget PHP - ikke min stærke side, hvis det skal være LIVE.
Samt et par hjemmeside programmer der også laver det samme.

Og får/ lejer du en hjemmeside der understøtter Windows, er der masser af muligheder,
da du kan bruge Frontpage med og uden Silverlight

Samt du kan køre (forum/ svar og tiltale) det DIREKTE fra din egen pc, eller ligge det på din hjemmeside, men kan ikke lige huske de programmer, men skal gerne lede, hvis?

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 30-09-12 00:00

Citat
afstemningssider med Joomla. Det er gratis og kan køre på one.com.

Mener det er indbygget om standart ved udbyder, ved dog ikke om der skal betales ekstra for det.
Ellers kan du finde samtlige gratis CMS på denne side, hvor du også kan afprøve de fleste af dem.
http://www.opensourcecms.com/index.php?option=com_content&task=view&id=2111