/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
er points vitaminer
Fra : oiji
Vist : 468 gange
10 point
Dato : 20-09-12 09:52

giver i svar ud fra hvor mange points som i kan tjene. alstå et super svar for 500 points og et mindre godt for 10 points. eller går i ikke op i points antal? ... oiji ...

Accepteret svar
Fra : Tak_for_hjælpen

Modtaget 20 point
Dato : 20-09-12 10:11

Jeg svare gerne på det hele - uden skellen til piont og selvom spørgsmålet er svaret fyldst gørende men et godt råd kan gives som ekstra bonus til spørger få de lige et med på vejen som de så kan bruge eller ladevær.

Kommentar
Fra : Snedig

Dato : 20-09-12 10:36

Nej Jørn.

>Min prognose - du er blacklistet før dagen er omme.

Godkendelse af svar
Fra : oiji

Dato : 20-09-12 11:26

Tak for hjælpen, Tak_for_hjælpen !

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 20-09-12 14:49

Du burde jo om nogen vide hvordan det hænger sammen.

Men jeg kan da fortælle dig at dit spørgsmål stadig er aktivt...

Det er svært at spå, især om fremtiden, som Storm P., sagde ...

Men:

Tror du / håber du, at regeringen holder sine 4 år ...?

Valg September 2011 og så igen 2015, engang, vel ?

Vælter Venstre, Konservative, Libetal Alliance, Enhedslisten regeringen, tror du ?

Mvh Jørn

Kommentar
Fra : kistner

Dato : 10-12-12 12:50

Lars Lykke igen? ALDRIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!