/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
andefodring
Fra : gal
Vist : 616 gange
100 point
Dato : 01-06-03 20:47

er der nogen der har en god ide til hvordan man laver det sådan at svanerne ikke æder alt det korn der bliver smidt for ænderne, sådan at ænderne også kommer der

mvh gal

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 01-06-03 21:33

Hvis I er to, stiller I jer på god afstand af hinanden og
lader den ene fodre ænder og den anden svaner.

Kommentar
Fra : gal

Dato : 01-06-03 22:30

jeg mener noget med et gitter foran en fodertønde
om der er nogen der har erfaring med det

mvh gal

Kommentar
Fra : paveway

Dato : 28-06-03 11:32

Hej gal

Det enkleste er at hegne din foderplads/tønde med kulturhegn af den slags man bruger til at hegne skovkulturer. Du skal bare huske at vende det på hovedet således at de største masker vender nedad. Hegnet skal stå i en afstand af min. 1 meter fra foderet, helst lidt mere, for at svanerne ikke kan nå foderet udefra. Ænderne kravler bare gennem hegnet.

paveway