/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Nero Show Time/Photo Snap
Fra : jeanettesmor
Vist : 458 gange
500 point
Dato : 30-07-12 09:17

Er der nogen som ved hvordan man forhindrer Nero i at blande sig når man vil afspille film på pc'en? Eller åbner gif/billeder/musik?

Jeg ved godt at man skal fravælge ved installationen, men det fik jeg ikke gjort og det fortryder jeg nu.

Selvom jeg mindst 50 gange har højreklikket på det aktuelle emne, valgt afspiller/fremviser og klikket på Brug altid dette program ved denne type filer, bliver Nero stædigt ved med at mase sig på.

Jeg bruger Nero 9. Kan ikke rigtig finde et punkt til at ændre indstillingerne.

Vh
jeanettesmor

Kommentar
Fra : Tordenkalven

Dato : 30-07-12 09:24

Der hvor du har filmen. Ikonet, eller forsiden om du vil, markerer du, og højreklikker, og går ned i egenskaber...

her kan du skifte til det program du vil have, så skifter resten i samme mappe også

good luck

Accepteret svar
Fra : EA_HS

Modtaget 500 point
Dato : 30-07-12 12:05

Det kan du ændre i -- Start / Standartprogrammer /
her er der en række valgmuloigheder til afspilning af lyd, billeder, osv.
husk at klikke OK.
gælder for Win. 7

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 30-07-12 12:20
Godkendelse af svar
Fra : jeanettesmor

Dato : 30-07-12 12:41

Tak for svaret EA_HS.

Der er XP Pro på den pågældende maskine, men programpunktet findes også her.

Har set på startbjælken i rigtig mange år, men det er første gang at jeg virkelig har læst hvad der står. Har aldrig tidligere lagt mærke til Angiv programadgang- og standarder -

Venlig hilsen
jeanettesmor