/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
ØV4 kom lige ind her
Fra : Kaptajn-Tommy
Vist : 456 gange
200 point
Dato : 13-07-12 16:56

Du skal også lige ha' lidt points for din besvarelse
Mvh
Tommy

Accepteret svar
Fra : Øjenvidnet4

Modtaget 210 point
Dato : 13-07-12 17:23

???????????

ØV4

Godkendelse af svar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 13-07-12 18:21

Tak for svaret Øjenvidnet4.

Mvh.
Tommy.

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 13-07-12 19:28

Tak for point, min gode Tommy !!

Skal vi ikke passe på, at der ikke går inflation i denne form for point-givning ??

ØV4

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 13-07-12 19:41

Jo, men nu havde BW jo lagt linjen. Jeg har heller ikke flere point at give af - jæ æ ruineret
Som Dirch Passer sagde i monologen, Oven over alting stråler moders sol..

Mvh.
Tommy

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 13-07-12 20:59

Hej Tommy

Nej jeg har ikke lagt nogen linje, det var et engangsknald, jeg var bare i humør, det havde ikke regnet i 5 timer.

Mvh
MULTI-X BW

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 13-07-12 21:39

Yep, engangsknald koster kassen. Men hvad faen, skal der være gilde så lad der være gilde.
Nå spøg tilside, det er nok sidste gang jeg praktiserer øvelsen - det slags koster squ.
Tænk, hvis Balle von dummkopf skrev et indlæg - og lukkede lortet, og man ikke havde lidt point på kistebunden til at betale med, hvis man ville se hvad kort knolden havde på hånden..... Ikke fordi man går glip af nogen genistreger fra hans hånd, men det kunne være, man ku' få et billigt grin.

Mvh.
Tommy.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 13-07-12 22:50

Jamen så har jeg 4503 POINGER at dele ud af - skulle det komme dertil. Nåh nej, for fanden da, sådan fungerer systemet heller ikke.

Ja! Jeg har i perioder været en smule deprimeret over Ballevriderens fravær, men presses han, så dukker han squnok op igen. Man skal bare omtale hans ulovlige omgang med DJ`s firmapapirer, ulovlig omgang med bomoptagere samt ulovlig henvendelse til Post Danmark, for at få oplysninger om medlemsskaren i DLS.

POP! Så ankommer han med flammer stående ud af alle kropsåbninger. Stakkels mand. Efterhånden er han latterliggjort over det hele danske land. Alle kender ham og får ticks, når man nævner hans navn.

Var en tu i eksperimentariet i dag - med hustruen og det ældste barnebarn. Det er en pengemaskine og tarvelig underholdning, hvor en stor del af "maskinerne" er misligholdte og ikke fungerende. Men barnebarnet havde det fint - og det var så kun undertegnede som var en smule irriteret.
De tjener så meget på besøgene, at de burde tvinges til en langt bedre vedligeholdelse.

I morgen skal sønnen og jeg endnu engang forsøge at fjerne den lidt forhutlet gaffelbuk - hvis vi kan se 5 meter frem for regn.

Jeg ønsker Jer alle en rigtig god weekend.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 15-07-12 10:29

Hej Tommy

Du kan da låne lidt af Heide HO, din gamle mutant bror, han har over 7000 POINGER.
Du må bare ikke sige det til BallsRunner, for så kan han igen, langt efter os andre, komme og fortælle " Breaking News at du nu er en forhenværende Tommy-Sørøver, som vi skarphjernede X-Meen skød på ved dine første indlæg godt at Ballsrunner holder øje med osinu så han kan bumbe os tilbage til stenaldren.
Kan man egentlig logge tilbage igen, sådan rent seriøst?

Mvh
MULTI-X
BW

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 15-07-12 11:47

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 15-07-12 12:00

Tonga

Kan du komme ud i det hegn, sammen med sønnen og få skudt den buk, Ikke noget med at slå mave efter frokosten, den er der nu.

Mvh
BW

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 17-07-12 10:38

Citat
Du kan da låne lidt af Heide HO, din gamle mutant bror, han har over 7000 POINGER.
Du må bare ikke sige det til BallsRunner, for så kan han igen, langt efter os andre, komme og fortælle " Breaking News at du nu er en forhenværende Tommy-Sørøver, som vi skarphjernede X-Meen skød på ved dine første indlæg godt at Ballsrunner holder øje med osinu så han kan bumbe os tilbage til stenaldren.
Kan man egentlig logge tilbage igen, sådan rent seriøst?

Mvh
MULTI-X
BW

Pardon, jeg har først opdaget dit indlæg nu.

BW, nu kan dit morsomme indlæg læses på to måder... det, der står på skrift - og det, der står mellem linjerne. Efter lidt overvejelse... har jeg valgt at vælge...(det var da et morsomt ordvalg - valgt at vælge ) at læse indlægget, som det sikkert er ment som - et morsomt indlæg.

Citat
Kan man egentlig logge tilbage igen, sådan rent seriøst?
Jamen det kan man da. Jeg kan bare logge mig ind på profilen - og vupti, så er jeg igen den go'e gamle Heido-Ho. Men det var jo ligesom ikke planen med hamskiftet. OG det er derfor jeg har skrevet at Kaptajn-Tommy og Heidi-Ho er en og samme person. Derfor er der ingen der kan beskylde mig for at ha' dobbeltprofil, FORDI, jeg bruger ikke Heidi-Ho profilen. Heidi-Ho profilen er af gået ved døden.
Slut prut finale - og der kan ikke tærsket mere langhalm på det emne!!

Her efter går tinget over til næste sag på dagsordenen....dingeling dingeling.

Mvh.
Kaptajn-Tommy
Nu med klaver og guitar.

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 17-07-12 12:41

Det bør og skal da opfattes med et i øjet, men når du var løbet tør for likvider i poing form, var der for såvidt ingen grund til, at HH tog dem med ned i den sorte grav, du er vel den nærmeste til at arve disse, som enægget tvilling.

Bortset fra det, er det vel underordnet hvilket nick-name der bruges, det er vel meninger og holdninger som er gældende, og ikke om Heidi Ho blev genopstanden ingen. Der var vist ingen tvilv om, det var en samme gut som skrev under "Kaptajn-Tommy", so no big deal.

Et hamskifte, giver ingen nye hugorm, men det giver da lidt mere plads til kroppen selvfølgelig, derfor øvelsen og det skal hellere ikke opfattes bogstaveligt.

Mvh
BW

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 17-07-12 13:38

Okay, no bad feelings/ keine schlechten Gefühle / inga dåliga känslor

Mvh.
Tommy-Ho