/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
Ny formand...
Fra : Kaptajn-Tommy
Vist : 545 gange
500 point
Dato : 16-06-12 19:30

Jeg ønsker herved alle jægere i danmark tillykke!!!
Danmark Jægerforbund har nemlig valgt Claus Lind Christensen som ny formand.

Det er dog ikke alle, som er lige tilfredse med valget. Jeg citerer afslutningen på et debatindlæg skrevet af Bent Ballegaard "Og nu hvor HB har bevidst, at de ikke respektere en lovligvalgt formand, så har Danmarks Jægerforbund fået et problem, som C.L.C. får meget svært ved, at løse.
Personligt anerkender jeg selvfølgelig valget – men jeg forbeholder mig sandelig også, min personlige ret til, at overveje mit medlemskab!

SABB."

Tør alle normale danske jægere håbe på, at den jyske tranlampe gør alvor af at melde sig ud af D.J.? Se, så ville det være en win win situation.

Endnu engang: Et stort tillykke til alle danmarks jægere.

Mvh.
Tommy.

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 17-06-12 07:23

til CLC, forbundet vil få en markant medlems fremgang og med Knudsens udmelding, må vi håbe så vil forbundet drukne i medlemmer, meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen Knudsen melder sig ikke ud, hvor skal han ellers udgyde alt hans personfnidder

Accepteret svar
Fra : Øjenvidnet4

Modtaget 500 point
Dato : 17-06-12 08:46

Det var dog en dejlig og glædelig nyhed omkring DJ, for hvem det kun kan gå fremad med ny ledelse !!!
At parantesen i DJ og øvrig jagthistorie, Bendt Ballegård Knudsen, "truer" med at tage sit gode tøj og gå, er yderligere en positiv del af eventyret. Han er nok den person, som udover nogle tyvagtige slyngler i ledende stillinger gennem en årrække, der har været medvirkende til leden omkring den største jagtorganisation i DK. Hans eventyr og uærlighed fra en anden jagtforening har også været medvirkende til denne lede ! Ét er at have særegne synspunkter, men når man begynder med at nægte ethvert kendskab til beviselige facts, ja så er løbet, efter min mening, kørt !
Nu vil jeg igen overveje, om jeg efter en mangeårig periode uden tilhørsforhold til en jagtforening skal melde mig under fanerne - det vil den nærmeste fremtid afgøre !! Hvis bb1 forlader skuden, er tilmeldningen en kendsgerning - såh...

Øjenvidnet4

Kommentar
Fra : Provsten1

Dato : 17-06-12 12:58

Der er rigtig god grund til at ønske tillykke til en forhåbentlig god og ærlig fremtid, med det valg der nu har fundet sted i DJ !
Hvis Bent Ballegaard Knudsen gør alvor af sin trussel om at forlade forbundet, så er det hele fuldbragt !
Han skrev iflg. ovenstående citat: "Og nu hvor HB har bevidst, at de ikke respektere en lovligvalgt formand, så har Danmarks Jægerforbund fået et problem, som C.L.C. får meget svært ved, at løse.
Personligt anerkender jeg selvfølgelig valget – men jeg forbeholder mig sandelig også, min personlige ret til, at overveje mit medlemskab!
SABB."

Det ville måske være på sin plads at få geniet til at uddybe, hvorfor han mener, at "HB har bevidst"manglen på respekt for en lovligvalgt formand ????
Spørgsmålet er jo blot, hvor meget BBK forstår af det der sker omkring ham ??
Om jeg vil overveje at indmelde mig hos DJ ? Måske, men det skal være med garanti for, at BBK udtræder - nok må være nok med den hertug !

Med venlig hilsen
Provsten1
Multi-X

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 17-06-12 15:52

Mon dog ikke Claus beder tranlampen om, at holde en meget lav profil pr. efterdags - og allerhelst smutte fra DJ.
Tranlampen skader i den grad alt, hvad der har med dansk jagt at gøre + en hel del mere.

På jagtformidlingens debatfora, beskyldte tranlampen Claus for....jeg citerer; "hvis Claus Lind bliver valgt.
Hvis Claus Lind bliver valgt har vi en ny jægerforbunds sag senest med udgangen af 1 kvt. 2014."

Godt nok skrev tranlampen under andet navn - meeeen tranlampens ordsammensætninger kan man ikke tage fejl af.

Jo sandelig, dansk jagt går imod lysere tider.

Mvh.
Tommy.

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 17-06-12 17:21

I min lykkerus over at ORJ er væltet som formand, hæver jeg pointene.

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 17-06-12 18:40

Bajut-Bent allais så meget andet. Jeg troede en overgang, at han havde valgt en underskrift som havde en symbolsk betydning ESAB, som bekendt er et højspændt svejseanlæg som der kan gå overgang i.
Bent Ballespjæt har været den største krampesten, som konstant blev rullet ud foran Ole Roed, i valgkampen.

Han var den eneste, som efter hans aller bedste evner, og dem kender vi, kæftede op til højre og venstre om, lidt tys tys innsiderviden fra de dage, hvor de nakkede udsatte agerhøns, og fasaner sammen mig og så min formandsgeneral.
Bent Ballesspjæts moral, sandruelighed, menneskeopfattelse, jagtmoral, venlighed og ikke mindst, dem jeg kan hovere og trampe på er stilen, den bortløbne formandsgeneral har jo intet gjort for at ikke at blive slået i hartkorn med Bajutluredrengen fra rundkørslen, det har undret en del gæve jægersmænd.

Jeg vil hermed takke manden med de mange IP adresser, for hans gode spinndoctor arbejde, så vi fik en ny formand, for jeg er af den overbevisning at Knudsen også kunne se, at hans lærling ikke magtede opgaverne og han på sædvanlig god forfatter og kratluskerfacon har fået formandsgeneralen til at luske ud af bagdøren, uden et ord til farvel.
SvindørsBent har da aldrig meldt sig ud af noget, men smidt sig selv ud af meget mere)))

Så denne lille ode til helten:

"Nu betaler vi ej for sekretær på lår, og andre nepotisme får, herfor kan vi takke Mr Ballegård.

Mvh
BW

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 18-06-12 16:58

Der er ingen tvivl om, at Balladegaard får det hårdt under den nye formand.
Det ser ud til at Balladegaards trusler- I ved - om at melde sig ud af DJ, sædvanligvis var en omgang varm luft. Atter en engang må man sande det gamle ord: Tomme tønder buldrer mest.

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 18-06-12 21:40

Det handler ikke om spild af tid at fortsætte dialogen om Balle.., men om underholdningsværdien
Det skægge er, at puste til ilden, for manden lever efter devisen ”dårlig omtale er bedre end ingen omtale”, og går Balle os under huden,
går vi i forum og gir ham en på tuden.

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 19-06-12 10:32

Åhhhhhhh, hvor er det ynkeligt, at se Ole Roeds fanklub med Ballegaard i spidsen, te sig så barnagtigt. "Ole blev kuppet" Gud gjorde han ej ! Ole blev væltet på demokratisk vis.

OG FOR FANDEN, hvor er det ynkeligt at på høre på Ole når han udtaler sig til pressen, "det var alle Raunkjærs støtter der væltede mig, som hævn for, at jeg har ryddet op i bulen"

Endnu en gang - godt gået Claus !!!

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 19-06-12 12:25

Knudsen er en meeeeeeeeeeen vent, det går ikke længe, før så slikker han den nye formand i sådan var det også sidste gang
Men Rodens opførsel, er helt ud i hegnet, det viser hvad det er for en personage, der har været formand de sidste år, godt vi er blevet af med ham
http://jyllands-posten.dk/indland/article4725748.ece

SHV,

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 19-06-12 13:48

Tak for linket, Sandhedsvidnet. Jeg ledte efter det, men af en eller anden årsag kunne jeg ikke finde det.....Såååe tak for det.

Helt sikkert, Ballepumpen finder hurtigt en ny at slikke i.

Mvh.
Tommy

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 19-06-12 17:10

Se godt på billedet i Jyllands-Posten af Ole Roed !!

Han ligner sgu' Klaus Riskjær Pedersen - gud ved om de er i familie, eller deler samme interesse for plat ??

ØV4

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 22-06-12 06:37

CLC har da Münsterländer, mon ikke Knudsen tager ham til nåde med mindre hunden kommer, eller indeholder linier fra en stor, nu afdød, kendt og respekteret opdrætter i DMK

SHV, er træt af regnvejr

Godkendelse af svar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 22-06-12 19:49

Tak for svaret Øjenvidnet4.

Desværre tog von Ballespjæt ikke sit fedtede tøj og gik - men spiller stadig smart på DJ-debatten.

Med malerisk hilsen
Tommy Stryger

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 23-06-12 10:32

Tak for de mange poings !!!

Mon ikke den nye formand og andre med ham, nok skal sørge for at få Ballespjæt neutraliseret ??
Voksne mennesker bør sgu' ikke blive ved at finde sig i den helt utilbørlige optræden, som Ballen udviser - det vil få konsekvenser !!

Alle i gæve skribenter på jagtsiden, ønskes en rigtig god Sankt-Hans aften, omend den formodentlig bliver "strålende"

ØV4