/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Slægtsforskning / Spørgsmål
10  Varla 8031
FINDE SUSANNE HANSEN
Fra : AG112
Vist : 754 gange
300 point
Dato : 06-06-12 12:09

HEJ
JEG LEDER EFTER EN SUSANNE HANSENELLER EFTERKOMMERE,
SUSANNE ER FØDT OMKRING 1927 I HOLTE.
HUN VAR ANSAT PÅ HOLTE KOMMUNE SOM FULDMÆGTIG I MANGE ÅR.

HENDES MOR HED
AGNES HANSEN FØDT LARSEN PÅ LARSENSVEJ 22 I VEDBÆK.
AGNES MOR HED HENRIETTE ANNA SOPHIE LARSEN FØDT JENSEN *1,10,1874 +29,8,1954
AGNES FAR HED ADOLF KRISTIAN THEODOR LARSEN *26,9,1872 +4,7,1948

JEG HAR LEDT I KIRKEBØGERNE OG I FOLKETÆLLING FOR 1930PÅ LARSENSVEJ 22 VEDBÆK.

JEG FANDT EN FOLKETÆLLING FRA 1925 HVOR HENRIETTE OG ADOLF ER PÅ, MEN KAN IKKE FINDE EN FRA 1930 ELLER SENERE.
MVH AG112

Accepteret svar
Fra : fun2

Modtaget 300 point
Dato : 06-06-12 17:52

Jeg gad ikke læse spørgsmålet, fordi spørgeren igen igen insisterede på at skrive med stort.

Godkendelse af svar
Fra : AG112

Dato : 15-06-12 23:22

Tak for svaret fun2.

JEG SYNES OGSÅ DU ER DEJLIG.

SKØNT AT SE, DU GODT FORSTÅR, AT DER SKAL VÆRE PLADS TIL ALLE,
OGSÅ DE TOSSEDE, OG DE SOM ER ANDERLEDES, END
DU SELV ER.

HVAD DU GIDER OG IKKE GIDER, ER DER IKKE ANDRE
END DIG SELV, DER INTERESSERE SIG FOR,
HAR DU PRIVATE PROBLEMER, DET TROR JEG DU MÅ HAVE,
PRØV AT FÅ DEM LØST, SÅ ER JEG SIKKER PÅ,
DU FÅR DET BEDRE.

MVH AG112