/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Spam Gmail
Fra : PrivateDK
Vist : 629 gange
50 point
Dato : 31-05-12 17:07

Er der andre Gmail brugere der synes at mængden af spam mail er steget betragteligt de sidste par uger?
Ellers er det jo nok mig der har skrevet min e-mail adresse et sted for meget.

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 31-05-12 17:10

Citat
Ellers er det jo nok mig der har skrevet min e-mail adresse et sted for meget.

Ja

Kommentar
Fra : webm

Dato : 31-05-12 17:11

Citat
Ellers er det jo nok mig der har skrevet min e-mail adresse et sted for meget.

Det er jo nok den mest sandsynlige forklaring!

Kommentar
Fra : PrivateDK

Dato : 31-05-12 17:33

Heldigvis er Gmail uovertruffen til at håndtere spammail, men jeg prøver alligevel altid at få dem kigget gennem så der ikke smutter noget forkert.
Er i selv Gmail brugere?

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 60 point
Dato : 31-05-12 17:41

Har fået 5 de sidste 2 dage, det er 5 mer' end jeg plejer!

Der plejer at være længere tid imellem at der havner en i Spam mappen...

Kommentar
Fra : vith

Dato : 31-05-12 17:52

Jeg bruger gmail og der er langt i mellem, at jeg får spam. Højst et par stykker om året.

Dog har jeg fået 2 mails i spambakken indenfor den sidste måned - de var begge fra Skat

Godkendelse af svar
Fra : PrivateDK

Dato : 31-05-12 18:32

Tak for svaret Klaudi.
Tænkte nok jeg selv var den store synder.

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 31-05-12 18:39

Har ikk fået en eneste

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 31-05-12 18:56

Spam hvad er det. som der bliver sagt så er gmail fin til håndtering af spam. Jeg får ca 30-40 alm mails om dagen. Og der i blandt er det vel 1-2 spam. Men der er mig selv der er skyld i det. Netop derfor ham man en gmail.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 31-05-12 18:57

velbekomme