/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
kører jeres også langsomt?
Fra : Sønder
Vist : 601 gange
50 point
Dato : 10-04-12 14:25

Kører jeres Kandu.dk også langsomt lige nu? Min er 20 sek. om at åbne et spm. og næsten et minut om at åbne for at kunne stille dette spm.
Alt mit øvrige internet kører Ok

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 10-04-12 14:30

Nej ikke nu, men kandu virkede ikke i formiddag

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 10-04-12 14:33

Øv det fik jeg vist skrevet for hurtigt.... jo kandu er langsom, men var det ikke lige da svarede før

Kommentar
Fra : ans

Dato : 10-04-12 14:41

kandu er som det plejer at være .... laaaaangsom. Intet nyt med hensyn til hastigheden for at logge sig på eller skrive i spørgsmål.

Kommentar
Fra : nord47

Dato : 10-04-12 14:42

Det samme her

Kommentar
Fra : ebg_888

Dato : 10-04-12 14:47

Ja, alt for ofte problemer med Kandu, virkelig irriterende, hvorfor bliver der dog ikke gjort noget ved det???
Enten kan man ikke komme ind på Kandu, eller også går det utroligt langsomt.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 10-04-12 14:49

Der er så mange fejl på kandu, at det ikke er til at finde ud af de "gældende" regler.

kandu burde stramme ballerne og få ryddet op, men det er vist for meget at forlande

Kommentar
Fra : ans

Dato : 10-04-12 14:50

Citat
forlande

forlange

Kommentar
Fra : serpyc

Dato : 10-04-12 15:32

Samme her
Vest kyst af Jylland

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 10-04-12 15:45

Kommentar
Fra : Otnob

Dato : 10-04-12 16:37

Også langsom her.
Kandu folkene burde fremsætte et spørgsmål om hvorledes kandu kan forbedres. Der er jo ikke så få dygtige brugere på kandu der gerne vil og måske kan hjælpe.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 10-04-12 16:46

Kandu kører langsomt og visse funktioner har jeg ikke tålmodighed at at vente på. For så sløvt er kandu.

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 10-04-12 17:48

kandu kører ekstremt langsom, mere end den plejer her.

og jo det er træls

Accepteret svar
Fra : granner01

Modtaget 50 point
Dato : 10-04-12 17:51

Jeg er begyndt at få mail fra Kandu, det har ikke virket siden i går.
Og det kører stadig langsomt.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 10-04-12 18:23

Kæft det kører langsomt, det da lige til at få lange nosser af (og nedsunket underliv)

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 10-04-12 18:25

Fra jeg starter Kandu,og til det er indlæst,kan jeg nå at dyrke min daglige motion. Nemlig syv gange rundt om huset........i agtværdig skridtgang.

Altså når det kører.

M.

Godkendelse af svar
Fra : Sønder

Dato : 10-04-12 19:02

Tak for svaret granner01 og alle I andre. Gav gerne et point til hver