/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Hvorfor logger Windows messenger selv på~
Fra : briani
Vist : 556 gange
200 point
Dato : 28-05-03 11:35

Hvorfor logger Windows messenger selv på
Når jeg åbner min outlook express?

Jeg har prøvet.
outlook express:Funktioner-indstillinger-og fjernet fluebenet der hvor der står-log automatisk på
windows messenger.

Jeg har også været inde i windows messenger
Funktioner-instillinger-og fjernet fluebenet der hvor der står-kør dette program,når windows starter.

Men alligevel starten den selv op HVORFOR???

Windows messenger skal ikke fjernes,da jeg bruger den
Men jeg vil meget gerne selv bestemme,hvornår jeg logger på.

Det har virket før
Men jeg kan ikke huske hvordan jeg fik det til at virke

Mvh Brian

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 28-05-03 11:49

Der er er et script nede på dette link der skulle løse problemet(husk gendannelse punkt)

http://www.kellys-korner-xp.com/xp_tweaks.htm

Disable Messenger from Outlook, linie 193

tryk på dette og så Tryk åben

Manse9933

Kommentar
Fra : onkelmor

Dato : 28-05-03 11:51

Du kan også gå ind i indstillinger i outlook... Der kan du slå det fra :D

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 28-05-03 11:52

Det kan være du skal genstarte hvis du prøver.

Accepteret svar
Fra : DavidP.

Modtaget 210 point
Dato : 28-05-03 12:08

Hvis nu du kigger på denne her side er jeg sikker på du kan finde en løsning -
Der er alverdens muligheder for messenger.
http://www.tweakxp.com/tweakxp/search.asp?s=messenger

Held og lykke
Davidp

Kommentar
Fra : briani

Dato : 28-05-03 13:10

Hej Manse9933
Når jeg er omme på dit links og finder den der script Disable Messenger from Outlook
Så popper min Norton antivirus op med en advarsel
Så det dutter ikke
men ellers tusind tak for hjælpen
--------------------------------------------------------------------------
Hej Davidp
Tak for dit links,som førte mig frem til fremgangsmåden hvordan man gør
nemlig til dette sted
http://www.tweakxp.com/tweakxp/display.asp?id=979
HER STÅ
If you want to stop messenger from logging you in automatically, or remove an account from the drop down menu then this is what you need to do.

1. Open your control panel and select the "User Accounts" applet.

2. Select your username by clicking on it.

3. In the "Related Tasks" pane click on "Manage my network passwords".

4. To stop the auto log in highlight "Passport.Net\*(Passport)" and click the "Remove" button.

5. If you want to remove an address highlight it and click "Remove".

That's it. Just click the close button when you have finished and auto log in is history. This tweak works on both XP Pro and XP Home.

Så nu virker det bare

Så mine point skal selfølgelig gå til dig

Mvh Og forsat en rigtig god dag til jer begge
Brian

Godkendelse af svar
Fra : briani

Dato : 28-05-03 13:13

1000 tak for linket
selv om jeg ikke er en ørn til det der med engelsk
så fik jeg da det oversat
og nu virker det
Brian

Kommentar
Fra : DavidP.

Dato : 28-05-03 13:16

Kun glad for at kunne hjælpe...

Fortsat god dag til alle

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 28-05-03 13:39

briani, Det er rigtigt det står der også i toppen af linket,at ens antivirus vil advare en men o.s.v
Godt du fik løst dit problem.

MVHManse9933

Kommentar
Fra : briani

Dato : 28-05-03 13:50

Hej igen Manse
Det have jeg nu ikke læst,første gang jeg var deromme
(Så dit link er sikkert helt fint)
jeg turde bare ikke åbne det,når jeg fik denne advarsel.
da jeg lige har lavet en helt nyinstalation af min maskine,da min 6 måneder gamle harddisk,lige pludselig stod af,og jeg måtte have den ombyttet med en ny en (simpelhen træls hvad man mister af data på denne kedelige måde)
men sådan kan det gå.
Mvh Brian

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 28-05-03 19:27

Briani! Et lille tip til filer og andre småting du vil sikre lidt.
Læg dine dokumenter automatisk på D-drev
Brug HD skuffe med gammel HD og kopier filer og dokumenter ned til den.
Det gøres lynhurtigt, og nu kan du tage gl. HD ud og der ligger backup.
Jeg bruger det selv, dog skal man lige huske hvor det ligger, men det er der.
Eyvind.

Kommentar
Fra : briani

Dato : 28-05-03 20:15

Hej Eyvind.
Tak for tippet
Jeg have faktisk tænkt mig at smide en ekstra harddisk i.og så gemme alle mine private data deri.

På nuværende og som jeg altid har kørt er,at min harddisk er delt op i to partioner
Henholdsvis C og D
Hvor jeg bruger D partionen som en sikringsdrev
Hvor jeg så en gang imellem brænder de ting der ligger på sikringsdrevet,ned på en cd skive.
Så alle mine data er heldigvis ikke gået tabt,kun dem som jeg have gemt på sikringsdrevet inde for den sidste månede,er mistet for evig (og det var meget)

Så det der med en ekstra harddisk,kan jeg godt se det smarte i

Mvh Brian