/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
spørgsmål til andre ejere/brugere af hp ~
Fra : lise84
Vist : 415 gange
150 point
Dato : 27-05-03 23:11

Hej
Jeg har lige købt en hp psc 1210 printer, den er vildt god, men kan det passe, ata man ikke kan indstille hvornår man vil have farve på sine udskrifter eller ej. Man kan selvfølgelig godt gøre det når man kopiere dokumenter direkte fra kontrolpanelet på den, men jeg synes ikke det ser ud til at man kan det hvis man bare skal printe en side ud fra nettet. Kan det passe ?
Mvh. Lise Jakobsen

Kommentar
Fra : lillemig

Dato : 27-05-03 23:59

Kender ikke 1210, men har 2110... har aldrig hørt om en printer man kan sættes til "sort"-- naturligvis kan man "bestille et udprint" fra et eller andet prg. og derved indstillinger/funktion, men det er altså gennem softwaren
2110 kan kopiere og her kan man vælge sort eller farve kopi, men altså et "direkte print" fra f. eks nettet eller Word m.v. der har jeg ikke hørt om valg.

Kommentar
Fra : ockendon

Dato : 28-05-03 09:29

Gå ind under kontrolpanel, vælg printere, højreklik på egenskaber og vælg fargestyring.

Kommentar
Fra : tegnedreng

Dato : 29-11-03 13:49

>> Gå ind under kontrolpanel, vælg printere, højreklik på egenskaber og vælg fargestyring

Blander mig lige: æææh....så kommer vi ind på alt det dér med farveprofiler, farverum osv. Det har i sig selv IKKE noget at gøre med, om man vil skrive i "farver" eller "sort/hvid". Som "lillemig" ganske rigtigt skriver, er der jo en mulighed i at vælge fx "udskriv farver som sort" i flere programmers udprint-menu, og det må jo for så vidt være tilstrækkeligt (hvis man ikke vil genfylde en farvepatron med sort blæk og så DERVED få sort/sort udskrift, men så er vi langt ude........... :)