/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Ulæst post
Fra : leob
Vist : 665 gange
100 point
Dato : 27-03-12 11:34

I mit IE mailsystem har jeg mange mailmodtagere/afsendere hvor jeg har oprettet regler for i hvilke postkasser de enkelte mails skal lægges.
Så vidt jeg husker, vil modtagne mails fra afsendere uden regler lægge sig i "Indbakke".
Mails fra afsendere med regler vil lægge sig i den rette postkasse og denne vil blive markeret med fed skrift.
Godt nok og det virker også, men de plejer også at lægge sig i en samlepostkasse, som vist hedder "Ulæst post" (så man kun behøver at kigge i den og ikke skal steppe igennem alle postkasser - og jeg har mange).
Denne "Ulæst post" er nu forsvundet og jeg kan ikke finde den igen.
Har Bill Gates svende lavet en ny opdatering eller hvad?
Hvordan får jeg den tilbage?
leob

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 27-03-12 11:40

IE mailsystem er det et synonym for hotmail eller Windows Live mail?

Accepteret svar
Fra : grow

Modtaget 60 point
Dato : 27-03-12 12:09

Hvis det er Windows Live Mail du benytter så ligger det under Vis - Filter og flueben ved Ulæst E-mail.

Kommentar
Fra : leob

Dato : 27-03-12 12:12

Det er outlook express
Jeg prøver grovs ide alligevel næste gang er på min pc
leob

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 27-03-12 15:18

Ved godt det er off topic, men hvordan kan du få Outlook Express til at være IE?

Kommentar
Fra : leob

Dato : 27-03-12 17:07

Det jeg heller ikke
. . men jeg er god til at vrøvle
leob

Godkendelse af svar
Fra : leob

Dato : 28-03-12 10:07

Tak for svaret grow. Desværre er det ikke såan på outlook.
I stedet gjorde jeg det, som mange - også jeg - forsømmer: Gik i outlooks hjælpeprogram !!!
I Filer - Ny - Søgemappe kunne jeg se Ulæst post som en standard-mappe. Så var det bare at trykke på den !!
Der kom omgående 33 mails frem
leob