/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Promblemer med TISCALI mail ( er der nog~
Fra : bantam
Vist : 1403 gange
50 point
Dato : 27-05-03 19:24

Hej

Er der andre der i øjeblikket har problemer med at modtage post fra Tiscali mail.

Jeg får hele tiden meddelelsen fejl i postlev.

Får post i hotmail og sol, så det er kun tiscali, og det er irreterende for det er min hovedpostkasse.

Ville lige høre, det kan jo være nogen ved noget, som jeg ikke ved

Accepteret svar
Fra : wisteihn

Modtaget 50 point
Dato : 27-05-03 21:26

Har selv problemer med Tiscali i øjeblikket, men problemet er tiden. Det tager otroligt lang tid med få / se min post, hvis jeg altså er så heldig at se den.
Så du har ret, det må være hos Tiscali fejlen ligger.

Kommentar
Fra : bantam

Dato : 27-05-03 21:54

Hej wisteihn

Ja det er ligesom om der er "hul" igennem ind imellem, så dumper der lige en mail ind, og sørme om ikke også gamle mail pludselig dukker op igen,men rart at høre det ikke kun er her.

mvh
Bantam

Kommentar
Fra : xou

Dato : 27-05-03 22:08

osse her den spør a og til efter brugernavn/paasword før der er hul igennem

Kommentar
Fra : xou

Dato : 27-05-03 22:10

osse her den spør a og til efter brugernavn/paasword før der er hul igennem

Godkendelse af svar
Fra : bantam

Dato : 28-05-03 10:18

Tak for svaret wisteihn

I dag fungerer det helt fint, håber det samme hos dig!

mvh
Bantam

Kommentar
Fra : wisteihn

Dato : 28-05-03 13:19

Ja nu virker det til at gå bedre. Ha det godt.