/ Forside/ Karriere / Job / Ansættelse / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 380
Handyman søges
Fra : p-nielsen
Vist : 1215 gange
100 point
Dato : 08-03-12 15:27

Hej,
Jeg søger en Handyman med tid og mod på at hjælpe mig med istandsættelse af vores hus i Gentofte. Jeg er frisk på at lave en masse selv, men mangler en der kan give gode råd og hjælpe til. Du er måske pensioneret tømrer, murer eller bare snild på fingrene og kunne tænke dig at tjene lidt ekstra.

Glæder mig til at høre fra dig og komme i arbejdstøjet.
Mvh, Peter

Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-03-12 15:31

Hvis du vil have "bid" skal du nok ty til lokalavisen, forretninger o.lign.....

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 08-03-12 18:38

Enig,
sig til hans fætter, at der er en tilsvarende opgave, med lige så stor support, her i Sønderborg...

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 08-03-12 18:47

Tror det nemmeste ville være at sætte en seddel op i de nærmeste forretninger der hvor du bor.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 08-03-12 18:56

Den slags projekter ender som regel med kaos efter 10 år.