/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
hvor langt kører?
Fra : zith
Vist : 887 gange
100 point
Dato : 06-03-12 12:03

Hej
Jeg tænkte på hvis man nu skulle have en Dodge RAM 2500 diesel om der er nogen der ved noget om den sådan hvad den koster i forsikring og vægtaftgift og hvor langt den kører på literen

\\Zith

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 06-03-12 12:14

Du sætter folk i gang med og arbejde for dig ,også annulerer du bare spørgsmålet. Det er for dårlig.
alimak

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 06-03-12 12:48

En sådan stor, tung amerikaner bil:

http://www.dba.dk/biler/gulpladebiler/maerke-dodge/modeldodge-ram-2500/braendstof-diesel/

kører nok kun 7-8 km på litteren...

Accepteret svar
Fra : svendgiversen

Modtaget 110 point
Dato : 06-03-12 12:57

Fundet på nettet:

Best Answer: roughly ,probably about 14 -16 miles to the gallon maybe a little more but i doubt it,

En gallon er i USA 3.78 L og en miles er ca 1,6 km så: 16*1,6/3,78, ca = 6,8 km på literen

Så god dyr tur, men den er sikkert billigt til salg i dag, med de fuel priser...

Kommentar
Fra : vic200

Dato : 06-03-12 13:33

Spørgsmål
- Ubesvarede   1
- Besvarede   33
- Annullerede   16
- Slettede   0
Ialt   50

Kommentar
Fra : zith

Dato : 07-03-12 14:56

Okay... tænkte jeg også nok at den kørte noget i den retning havde håbet på lidt mere da det er en diesel så tør jeg da slet ikke tænke på hvad benzinen den kører... og hvis den så har en tank på 100 liter hehe så bliver det da pænt dyrt

Men tak for svaret...

Og til alle jer skeptiske folk herinde så annullere jeg mine indlæg hvis ingen er kommet med et svar jeg kan bruge eller jeg selv svarer på mine indlæg....

Godkendelse af svar
Fra : zith

Dato : 07-03-12 14:57

Tak for svaret svendgiversen.

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 07-03-12 16:04

Selv tak,
og med stigende olie priser kan en Dodge RAM 2500 blive et dyrt bekendskab...