/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Incredimail!!!
Fra : Tabbert2003
Vist : 749 gange
50 point
Dato : 27-05-03 13:02

Jeg har lige installeret incredimail (Jeg bruger normalt msn-messenger), men når jeg starter incredimail op, går der et øjeblik , så kommer den frem og siger følgende: Incoming server "pop3" cannot be found:.
Hvad skal jeg gøre.?
Jeg har været i accounts og ændre der, men det har ikke hjulpet.!

Tabbert2003.

Kommentar
Fra : freud

Dato : 27-05-03 13:12

Hej

Msn-messenger og Incredimail er 2 forskellige programmer. Messenger er en online chat program imens Incredimail er et email program der bruges til at henete email hjem på din pc'er. Så vend tilbage med flere oplysniger om dit problem

Sol hilsner

Freud

Kommentar
Fra : Tabbert2003

Dato : 27-05-03 13:21

Hej Freud!

Mit problem er at den kommer frem med den meddelelse, som jeg har skrevet en gang.
Den kan åbenbart ikke finde min pop3-server.
Kan jeg gøre noget for at den kan finde den.

Tabbert2003

Kommentar
Fra : benkvist

Dato : 27-05-03 13:29

Hej

Du skal have din POP3 server navn fra din internetudbyder / eller mail udbyder.

Hvem har du opkobling ved / mail service ved ?

Bemærk at Incredimail KUN understøtter POP3 og ikke IMAP eller nogen form for "webmail"

mvh

BenKvist

Kommentar
Fra : Tabbert2003

Dato : 27-05-03 17:11

Hej allesammen!

Nu har jeg fået den til at virke, men når jeg vil skrive en ny meddelelse, hopper vinduet med den nye meddelelse op og ned, indtil jeg trykker på et eller andet.
Kan jeg stoppe det?
Så vil jeg også gerne høre, om jeg kan gøre noget, så ikke både msn og incredimail, kommer frem og viser ny meddelelse.
For jeg ønsker ikke at bruge msn, som e-mail.

Tabbert2003.

Kommentar
Fra : ofa

Dato : 27-05-03 17:26

Gå i messenger-funktioner-indstillinger-generelt
Mvh Ole

Accepteret svar
Fra : miranda63

Modtaget 50 point
Dato : 20-06-03 23:01

Hej Tabbert2003 når du instalerer incredimail bliver du spurgt om du vil overfører oplysninger fra dit gamle mail program, hvis du har svaret ja til det,kan det være problemet. Prøv at oprette incredimail igen uden at overfører gamle mail til incredi. håber det hjælper dig!

mhv. Miranda63.

Godkendelse af svar
Fra : Tabbert2003

Dato : 23-06-03 00:41

Tak for svaret miranda63.

Kommentar
Fra : Goliath

Dato : 17-01-06 22:08

Hej med jer, jed har været syg, og min PC har været gået ned nogle gange+jeg har haft meget arbejde på det sidste,så i må undslylde mig lidt.Men hvor finder jeg svaret.

STORT UNDSKYLD. Goliath.

PS: Og godt nytår alle sammen.