/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
slet mig
Fra : garby
Vist : 630 gange
100 point
Dato : 17-02-12 19:53

hvad fanden sker der lige, jeg vil slette min profil og ser at det vist ikke er en mulighed, det kan ikke være sandt, skal jeg bare sende en masse lort ind så jeg bliver bandlyst eller skal der små frække børnepornohistorier ind så i vil ønske at i aldrig havde mødt mig.....eller hvad skal der til

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 17-02-12 20:00

Du kan gå ind i din profil og slette de oplysninger om dig selv som du har skrevet, men slette profilen - nej det kandu ikke, da du oprettede dig var det for altid.
Det har noget at gøre med at du måske har skrevet nogle guldkorn som ville forsvinde hvis du blev slettet.
Og det er ganske lovlig at nægte brugere at slette deres profil, det har været prøvet ved data tilsynet af en tidligere af en bruger bruger der som dig ville slettes

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 17-02-12 20:05

Citat
skal jeg bare sende en masse lort ind så jeg bliver bandlyst
du kan blive blacklistet af Kandu teamet men din profil altid være her og kan findes ved søgning.
Lad nu være med at lave ulovligheder, det er ret nemt for myndighederne at finde ud af hvem du er

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 17-02-12 20:18

Hvem opretter lige en profil, for derefter at ville slette denne? Uden at have deltaget i noget som helst.

Rådet er som altid, gør som Jørn Rudolph, så bliver man normalt blacklistet, når tiiimet vågner.

Kommentar
Fra : garby

Dato : 17-02-12 20:21

man opretter en profil for at finde ud af om det er noget for en, og man behøver vel ikke være aktiv for at fonde ud af om det er noget eller ej, du er sgu et paphoved med den kommentar

Accepteret svar
Fra : severino

Modtaget 110 point
Dato : 17-02-12 20:22

Næh, det hjælper ikke at blive sur, så hellere HOLD KÆFT!
Start med at fjerne alle flueben i dine abonneringer, og gem denne indstilling, så kandu ændre din profils e-mail.
Herefter vil du være annonym.

Godkendelse af svar
Fra : garby

Dato : 17-02-12 20:26

Tak for svaret severino. det prøver jeg så

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 17-02-12 21:55

Citat
man opretter en profil for at finde ud af om det er noget for en, og man behøver vel ikke være aktiv for at fonde ud af om det er noget eller ej, du er sgu et paphoved med den kommentar
Du havde ikke behøvet at oprette en profil, for at finde ud af om det var noget for dig. Så hvem der lige er et paphoved.................................................................................