/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
Har DJ rent mel i posen ?
Fra : Provsten1
Vist : 1342 gange
200 point
Dato : 17-02-12 07:55

Fra pålidelig kilde siges det, at DJ igen har afholdt hemmeligholdt jagt for "spidserne" i foreningen, vel at mærke for medlemmernes penge !!! På stedet, som angiveligt blev afholdt i Skotland, havde hundeførere og øvrige hjælpere fået mundkurve på - intet måtte slippe ud om jagten !!
Er der stadig en dyb kløft mellem de menige medlemmer og en korrupt ledelse i DJ ??
Hvornår holder dette vanvid op i en forening, som øjensynligt er danske jægeres talerør over for det officielle Danmark ?

Med venlig hilsen
Provsten1

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 17-02-12 08:55

Det kræver flere beviser og ikke kun rygter, for at kunne besvare dette spørgsmål.

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 17-02-12 09:34

Knudsen som altfaderlig figur for kreds 3 og tovholder til ændringsforslag om lovregler for stemmeafgivels, så det er til din fordel må du kunne bevise, at det ikke kun er rygter

Shv, sidder lige nu med forårsfornemmelser

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 17-02-12 10:54

Hvordan skulle jeg dog det. Jeg har sku` ikke været på jagt i skotland i år.

- men at du er jo ikke noget nyt.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 17-02-12 11:23

Nemlig - Bent, men du tilhører heller ikke kategorien "Spidserne".

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 17-02-12 11:26

Ih altså. Det er som at skyde bjørne i Tivoli. Man ved altid hvornår de dukker frem.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 17-02-12 11:47

Nej,- de kan da ikke smutte i højlandet på medlemmernes regning, uden at have deres lille ordosvans med, det kunne da bare mangle.

Er du blevet tovholder, en gang rundt om livet med tampen, og det bliver ikke nemt at rykke noget ud af stedet så.

Ballespreder, du er nok også bedst egnet til, at fjumre rundt nede i Søhøjlandet, du kan måske også, få en tøjret tamged for igen .

Hvorfor vil du ikke ud med sandheden om den hemmelige tur, der må være noget om det, da du skriver, at du kræver lidt flere beviser før du vil svare på det.

Mvh
BW

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 17-02-12 11:57

Tonganeser ?
Er det ikke noget med at de bjørne vender siden til, det vil da være en komplet bagdel for Ballen)))))).

Mvh
BW

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 17-02-12 11:58

Ballen er sgu' sur over ikke at blive inviteret med på jagt i Skotland, specielt når man tager hans position i forbundet med i billedet !!

Men alt er såmænd ved det gamle omkring Jægerforbundet - gud ved hvor længe medlemmerne vil finde sig i den slendrian der foregår ?

Hvor længe skal bb1 selv betale for sin jagt ??

ØV4

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 17-02-12 12:48

Citat
Nemlig - Bent, men du tilhører heller ikke kategorien "Spidserne
".

Det gør han da rigtg nok, når han smiler)))

Mvh
Bw

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 17-02-12 15:47

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 17-02-12 16:25

Citat
Fra pålidelig kilde siges det, at DJ igen har afholdt hemmeligholdt jagt for "spidserne" i foreningen, vel at mærke for medlemmernes penge !!! På stedet, som angiveligt blev afholdt i Skotland, havde hundeførere og øvrige hjælpere fået mundkurve på - intet måtte slippe ud om jagten !!

Jeg har faktisk svært ved at tro, at de "pålidelige kilder" taler sandt. Men okay, man skal aldrig sige aldrig.
Kunne du ikke få oplyst fra de "pålidelige kilder" , hvilken måned og årstal jagten skulle ha' fundet sted - og evt. lokaliteten.

Mvh.
HH.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 17-02-12 16:37

Ja, og hvem der deltog!
Ring eller mail direkte til DJ. Hvis der er udbetalt penge herfra så ved de da det - længre er den historie ikke, selvom der er nogle fjog herinde, som gerne vil gøre en masse ud af løse rygter - fordi de selv er så kloge så kloge....

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 17-02-12 17:00

Balledreng, har du ikke en Hot Linje til toppen af toppen i butikken, du flakser vist lidt rundt med dem ikke?

Måske du kunne spørge, du har jo indsigt i og må arbejde med, de der personufølsomme sager og sådan, du er jo i hovedbestyrelsen og tager tørnen. Dit ord vil jo aflive den slags her, og vi kunne så stikke ham, der bragte emnet på banen, en god gang Hot Wings hvis vi hittede ham. Ret skal være ret som kokken sagde.

Mvh
BW

Kommentar
Fra : Provsten1

Dato : 17-02-12 17:15

Til B.B.Knudsen

Hvad skulle det hjælpe at ringe/maile direkte til DJ - du tror da ikke de vil oplyse noget om, hvem der
står bag dette - det ville de ikke sidste gang der var rav i den, man nægtede pure kendsgerningerne !
Man måtte have de meget detaljerede afsløringer fra udlandet og så rullede lavinen.
Men lille Ballegaard - du har ikke været i Skotland i år - sådan skriver du i et indlæg - du kender måske mere til historien end du vil være ved ??

Med venlig hilsen
Provsten1

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 17-02-12 17:46

Nu tror jeg vi skal have en lille sang - det står enhver frit for at digte videre, med henblik på Højkol-sangbogen;-)

Melodien er af: Vidan Sandbeck Oprindelig dansk tekst: Arvid Müller

Pengegaloppen (sunget af Hans Kurt for mange år siden)

Og Ballen sad med lystent grin
og kigged' i sit pengeskrin
Kroner 1, kroner 2, kroner 3, kroner 4,
kroner 5, kroner 6, kroner 7. kroner 8,
kroner 9
For DJ havde just betalt en net sum "gryn" i afbedrag
til at skyde en hjort på den lejede jagt
som Ballen han besad
Ja, de penge, ja, de penge
er til bekymring, for fattig og for rig

Rigtig god fornøjelse

ØV4
-C og K

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 17-02-12 18:44

Jeg gentager lige mit spørgsmål, som lød;
Citat
Jeg har faktisk svært ved at tro, at de "pålidelige kilder" taler sandt. Men okay, man skal aldrig sige aldrig.
Kunne du ikke få oplyst fra de "pålidelige kilder" , hvilken måned og årstal jagten skulle ha' fundet sted - og evt. lokaliteten.

Mvh.
HH.

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 18-02-12 06:42

Citat
Hvornår holder dette vanvid op i en forening, som øjensynligt er danske jægeres talerør over for det officielle Danmark ?

Det eksisterer slet ikke, oplyses det fra pålidelig kilde, det er spin opfundet af ikke medlemmer, der har ondt et vist sted.

Kommentar
Fra : Provsten1

Dato : 18-02-12 10:02

Til Heidi Ho.

Beklageligvis glemte jeg at svare dig på dit spørgsmål, men her er mit svar:

Jeg er enig i, at det næsten lyder for "godt" til at være sandt, men det troede vi heller ikke sidste gang, så indtil andet er bevist, hælder jeg til rigtigheden i de ting jeg har fået refereret.
Der er givet tilladelse til at jeg omtaler sagen, blot ingen detaljer og navne bliver nævnt !
Nu er jeg opdraget og opvokset med, at fortrolighed er noget man skal tage alvorligt, specielt over for de mennesker der betror sig til én, så det gælder naturligvis også i denne sag. Men mon ikke der viser sig en åben dør inden længe fra DJ's side ?

Med venlig hilsen
Provsten1

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 18-02-12 11:01

Med fare for diverse beskyldninger, mod min person, så har jeg hørt der skulle være en person i sydlige himmelstrøg, som har opsnappet noget vidden om en stor jagt i udlandet.

SHV, sidder i pis hamrende regenvejr

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 18-02-12 17:22

Hej Provst.
Al ære og respekt for din diskretion. Men jeg tror ganske enkelt ikke på rygterne. Det gør jeg ikke fordi, hver eneste krone der bliver brugt skal der redegøres for. Det vil sige, at hvert eneste kvartal bliver regnskabet gennemgået af en statsautoriseret revisor - og tror du ikke, Provst, at hvis der havde været et - eller flere bilag på jagt, fx i Skotland at det var blevet påtalt. Kom nu ikke og påstå, at der har stået noget andet på bilaget - altså bilagforfalskning. Det er dokumentfalsk og det bliver man straffet for.
Derfor, jeg tror ganske enkelt ikke på det ! Det er ren og skær sladderkællinge snik snak.

HH

Accepteret svar
Fra : betterwisser

Modtaget 200 point
Dato : 18-02-12 18:02

Ingen absolut ingen blev straffet for eller omkring Jægerforbundssagen.

Udgift ikke under 4 millioner, heri ikke medregnet de udgifter som løb på under, de glade svinger dage med det hele.

Der er da ikke tale om bilagssvindel, nej kun kunduite ad libitum.

Blåøjet, ja!- i omegnen af at have et frontalt sammenstød med en Søko.

Mvh
BW

Kommentar
Fra : Provsten1

Dato : 18-02-12 18:57

Til Heidi-Ho

Jeg vil sandelig håbe at det kun er "kællingesnak" - vi ved jo heller ikke, om revisoren har fundet og påtalt evt. bilag ??
Menneskenens børn er ikke altid det de udgiver sig for, så blot fordi det er ulovligt at lave dokumentfalsk, foregår der stadig mange forbrydelser inden for alle brancher - så din påstand holder ikke.
Der har været så mange lig i lasten hos DJ, så sandsynligheden for at der stadig kan dukke ting op, er til stede.
Betterwisser har jo ret i, at der ikke blev straffet nogen i den tidligere sag, bortset fra nogle person-udskiftninger. - Konduite ad libitum - et herligt udtryk !!

Med venlig hilsen
Provsten1

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 18-02-12 19:26

Tak HH)))

Men, Men får man rent ris i posen, hvis der stadigvæk er en del gammel ris tilbage?.

I bund og grund er det ikke rimeligt nemt og " til at gå til " for en ny leder, når hele lortet er brændt ned til grunden?

For tvivilerne og andre svage sjæle. Jo det er det, og alle resultater, lyser jo som Nordstjernen om så de er valide eller ej, for de udsultede betalende medlemmer.

Mangen Kælling har fremprovokeret et sølle mandfolk; citat BW

BW

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 18-02-12 19:45

Hej HH

Der kan manipuleres med årsregnskaberne, som der blev gjort i DJ. Hvis revisorerne ikke forholder sig uhyre kritisk til konteringerne, åbnes der kæmpestore kattelemme som kun regnskabskyndige kan gennemskue. Spørgsmålet er så, om hovedbestyrelsesmedlemmerne besidder sådanne egenskaber. Jeg tvivler.
Sporene fra DJ`s tidligere nedsmeltning skræmmer, og det bliver interessant, om noget dukker op i forbindelse med formandsvalget, hvor konkurrerende kandidater måske kan hente POING ved at afsløre fusk med bilagene.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 18-02-12 20:47

Citat
Sporene fra DJ`s tidligere nedsmeltning skræmmer, og det bliver interessant, om noget dukker op i forbindelse med formandsvalget, hvor konkurrerende kandidater måske kan hente POING ved at afsløre fusk med bilagene.
Her bringer Tonganeseren selv svaret - og derfor fuskes der ikke med bilagene, dels fordi, det er et uafhængigt revisorfirma der ordner regnskaberne, og dels fordi, der er ingen mennesker på guds grønne jord, der er så åndsvag at begå samme dumhed 2 gange i træk med så kort interval.
Det sladder som Provsten bringer til torvs er rent fuldemands vrøvl.

Men bortset fra det, så jeg da gerne Ole Roed blev væltet som formand og en ny kom til roret, men jeg syntes ikke om ondsindet sladder som kun har et formål, nemlig, at miskreditere folk der har holdt deres sti ren.

Der er jo intet nemmere end at bringe løgne til torvs. Tænk, hvis jeg skrev, at jeg havde hørt at DLS bestyrelse bla...bla....bla....for at bringe foreningen i miskredit. Det ville da ikke være særligt rart, vel...?

I burde sku' da, som de voksne mennesker I er, lade være med at lytte til kællingesladder.

Provsten vil jo heller ikke gå i detaljer. Han parerer højt og flot med ordene;
Citat
Jeg er enig i, at det næsten lyder for "godt" til at være sandt, men det troede vi heller ikke sidste gang, så indtil andet er bevist, hælder jeg til rigtigheden i de ting jeg har fået refereret.
Der er givet tilladelse til at jeg omtaler sagen, blot ingen detaljer og navne bliver nævnt !
Nu er jeg opdraget og opvokset med, at fortrolighed er noget man skal tage alvorligt, specielt over for de mennesker der betror sig til én, så det gælder naturligvis også i denne sag. Men mon ikke der viser sig en åben dør inden længe fra DJ's side ?
Nu er det lige pludselig DJ der skal bevise sin uskyld - og ikke sladderkællingene der skal bevise at de taler sandt... I lever sku' da i den omvendte verden....

Fortsat god aften.

HH

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 18-02-12 21:07

Helt enig - HH, men alligevel smuttede en del gennem revisionens tjek. Vi må nemlig ikke forveksle revisionen fra det oprindelige revisionsfirma med den mastodont, som efterfølgende fik som opgave at levere varen.
Der røg en del hoveder i forbindelse med skandalen - men der fulgte ikke nogen straffesag. Mit spørgsmål er så følgende: Hvorfor fik de medarbejdere - som kom i søgelyset - ingen erstatning for "uberettiget fyring" - til f.eks. Mr. Marcel, som dengang var direktør for DJl?
Nu arbejder jeg selv i retssystemet og ser ofte sådanne kludeafgørelser - især i sager, hvor en etevt. begået kriminalitet ikke kan føre til væsentlig retsfølge, og i sådanne sager vælger man absolut tavshed om de helt væsentlige dele af sagerne - fordi de sigtede/tiltalte efterfølgende ikke lider skade i f.eks. medierne og derfor får mulighed for at rejse påstand om erstatning.
Endelig afgøres en masse sager med forlig, hvor parterne lover hinanden ikke efterfølgende at meddele sig offentligt.
Men lad os nu se tiden an. Selv har jeg intet hørt desangående.

Eneste "pip" vedr. HH`s indlæg vil dog være, at en - en gang båegået kriminalitet ikke garanterer fortsat lovmedholdelighed.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 18-02-12 21:10

- en gang båegået kriminalitet ikke garanterer

Satans!! Der skal stå: - en en gang begået kriminalitet garanterer ikke fortsat lovmedholdelighed.

En naturlov - kunne man fristes til at mene.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 18-02-12 21:12

HH, fik lige en snak med frilandsgalten Total Øffe Am Svien, omkring det der med rene stier i morads og mudder-land.
Han påstod børstenakket, at hans sti også var ren.
Det kommer vist an på betragteren, eller måske enda meget.
Mvh
BW

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 18-02-12 21:46

Vi er enige langt henad vejen Tonga.

Citat
HH, fik lige en snak med frilandsgalten Total Øffe Am Svien, omkring det der med rene stier i morads og mudder-land.
Han påstod børstenakket, at hans sti også var ren.
Det kommer vist an på betragteren, eller måske enda meget.
Mvh
BW
Undskyld min uvidenhed omkring dit "modersmål", BW.
Men kunne du ikke oversætte det til simpel dansk ?

HH

Kommentar
Fra : Provsten1

Dato : 19-02-12 10:12

Til Heidi-Ho

Her bringer Tonganeseren selv svaret - og derfor fuskes der ikke med bilagene, dels fordi, det er et uafhængigt revisorfirma der ordner regnskaberne, og dels fordi, der er ingen mennesker på guds grønne jord, der er så åndsvag at begå samme dumhed 2 gange i træk med så kort interval.
Det sladder som Provsten bringer til torvs er rent fuldemands vrøvl.

Jeg vil tillade mig at kalde dig naiv, hvis du tror at en revisor er garant for noget som helst !! Der blev fusked med bilagene i den tidligere skandale og du har ingen garanti for, at der ikke igen kan blive det ! Teksten på bilagene kunne f.eks. være konsulent-honorar eller lign.
Hvis alle bilag i en virksomhed skulle gennemgåes minutiøst, ville det tage uendelig lang tid og revisor-honoraret ville naturligvis blive derefter, ganske høj.
Vi kan blive enige om, at det er tåbeligt ud over alle grænser at begå samme dumheder flere gange, men det forekommer i mange andre sammenhænge i samfundet, kan vi jo se i aviserne. Så hvorfor ikke når talen går på DJ ?
Din betegnelse som "sladder" jeg bringer til torvs skulle være fuldemandssnak, må jo stå for din egen regning - men indtil andet er bevist, står jeg ved mine skriverier.

Med venlig hilsen
Provsten1

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 19-02-12 12:29

Ballefranz er blevet tavs !! Gad vide om han har fået besked om at holde kæft af Roeden ???
Man er bange for at han taler over sig via sine pralerier og løgnehistorier !!!!

ØV4

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 19-02-12 13:17

Citat
Din betegnelse som "sladder" jeg bringer til torvs skulle være fuldemandssnak, må jo stå for din egen regning - men indtil andet er bevist, står jeg ved mine skriverier.
Nu må du holde op, Provst.
Hvad er det DJ skal bevise - at de ikke har lavet fusk og ulovligheder ?
Ifølge din logik, skal alle mennesker bevise at de ikke har lavet ulovligheder. Normal proceduren er da, at dem - eller de, der har mistanken også frembringer beviserne.

Hvilke beviser har dine såkaldte pålidelige kilder ? Ingen - absolut INGEN !

Du skriver endvidere:
Citat
Jeg vil tillade mig at kalde dig naiv, hvis du tror at en revisor er garant for noget som helst !! Der blev fusked med bilagene i den tidligere skandale og du har ingen garanti for, at der ikke igen kan blive det !
Jeg nægter at tro, at der er fusket med nogen som helst bilag - og det gør jeg fordi, et bilag skal ha' 2 underskrifter.
Hvis - altså hvis, der er blevet fusket med bilagene er det ren og skær bedrageri og dokumentfalsk og med-underskriverne på bilaget bliver straffet - og endelig til sidst, Danmarks Jægerforbund vil denne gang blive lagt i graven for aldrig at genopstå. Så høj en pris nægter jeg at tro, nogen indenfor DJ vil betale - og slet ikke Ole Roed.

Provst, så længe du ikke kan lægge et eneste bevis - eller bare en lille bitte ledetråd frem, er du en medløber/budbringer

HH.

Kommentar
Fra : Provsten1

Dato : 19-02-12 15:37

Til Heidi-Ho

Lad os nu se hvem der får ret - spændende bliver det !

Det er godt, du naivt stoler blindt på dine medmennesker - blev ved med dét!
Lidt sund skepsis er ikke at foragte, specielt ikke når talen er om en organisation som DJ, der før har lavet numre og lur mig, om ikke der kommer flere afsløringer hen ad vejen.

Tak for de nye titler som jeg vil tilføje mit cv med et smil - til gengæld kan jeg med stolthed sige, at jeg kan holde min mund, når jeg har indgået en aftale om det.

Med venlig hilsen
Provsten1

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 19-02-12 15:57

Okay, lad os stoppe denne ...hmmm...noget aparte diskussion, hvor du mener, at alle er skyldige indtil det modsatte er bevist. I min verden er det anderledes.

Citat
Tak for de nye titler som jeg vil tilføje mit cv med et smil - til gengæld kan jeg med stolthed sige, Tak for de nye titler som jeg vil tilføje mit cv med et smil - til gengæld kan jeg med stolthed sige, at jeg kan holde min mund, når jeg har indgået en aftale om det.
Titler....hmmmm, det er vel så meget sagt.

Nu ved jeg ikke rigtig hvad du mener med;
Citat
til gengæld kan jeg med stolthed sige, at jeg kan holde min mund, når jeg har indgået en aftale om det.
Men hvis du mener, at jeg skulle have indgået i sådanne aftale med hvem det end måtte være, er jeg alvorlig bange for at du igen har uret.

Nej Provst, skandaler vedr. DJ, den tid er forbi. Nu skuer vi fremad - og forhåbentligt med en ny formand ved roret.

HH.

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 19-02-12 17:14

- hov?

Citat
Nej Provst, skandaler vedr. DJ, den tid er forbi.

- dokumentation udbedes HH!

- eller har du været i Scotland for nylig?

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 19-02-12 17:49

Stouenberg......NEIIIIJ

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 19-02-12 18:14

I mangel af bedre i gamle dage, aflivede man altid budbringeren, så sig kun det, der giver vellyd hos magthaverene og den brede mening, og forbliv derved altid en anonym medløber uden problemer.

Der skal også virkelig tryk på, for at vi kan svinge os op til ligefrem at bruge ordet skandale. med det vi har i ballasttanken.
Nepotisme i topklasse er jo slet ikke i den kategori, ingen kvaler medlemmerne betaler, atter igen.
Jeg tror nu også at det er en kulisse løve, som vil sætte lidt fut i fejemøget ))))))))

Mvh

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 19-02-12 21:49

Hva dælen Knudsen, vil folk ikke melde sig på din fantatiske markprøve træning, hvad er grunden?

SHV

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 19-02-12 22:55

Det er fordi de er løbet tør for AA-batterier til legetøjstanks.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 20-02-12 07:38

Det er fordi de er løbet tør for AA-batterier til legetøjstanks.

Mvh.
Tonganeseren

Ja, og der er gået overgang i strøm-halsbåndet, således Balledoof selv har fået nallerne svedet
Gad vide, om det er derfor hans dænder er blevet lidt gule ??

ØV4
-C og K

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 20-02-12 16:15

Knudsen din hvorfor henvender du dig til mig på DMK hjemmesiden, det vil jeg gerne have mig frabedt, bliv dog voksen mand og mit hus er ikke til salg og har aldrig været det
Jeg må lige stille dig et spørgsmål, indlægget på DMK er da indsendt af dig og ikke en anden, såååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå

SHV, tror at det rabler for en hvis person og det er ikke julemanden

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 20-02-12 16:29

Indsendt af Bent Ballegaard. 20 February, 2012, 00:06
For ikke fortsat, at blive svinet til i et andet forum, hvor man kan være anonym, så vil jeg lige oplyse, at det ikke er mig, der har skrevet det forrige indlæg, men derimod aktivisterne i 05 området.
Jeg har kun lagt det ind, så medlemmerne af D.M.K. hurtigt kunne få en mulighed for, at deltage.
- Men sådan er der jo så meget Hr. Sandhedsvidne. ( Er dit hus ikke længere til salg?)

Hold da op. Nu rabler det for Ballesprederen. Er nogle aktivister efter ham?

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 20-02-12 16:32

Jeg kan varmt anbefale Ballesprederen at købe en klaphat med sidespejle, så han kan holde øje med aktivister, som kommer bagfra.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 20-02-12 16:52

Sidder Balledoof nu og skriver til sig selv på Münsterländerklubbens hjemmeside ?? Ja, så har han sgu' fået et ordentligt stød, da han "legede" med strømhalsbåndet !!!!
Måske metoderne han anbefaler ikke bekommer medlemmerne vel - fuldt forståeligt !! Det er naturligvis også grunden til, at han ikke kommer videre med sin egen hund

Balledoof er og bliver en nar, som burde bære en Narrehat uden spejle.

ØV4
-C og K
-Egebjerg v/Horsens
-pedelmedhælper
+eget hus
-salg

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 20-02-12 18:19

Citat
Jeg kan varmt anbefale Ballesprederen at købe en klaphat med sidespejle, så han kan holde øje med aktivister, som kommer bagfra.

Forkert, forkert Tonganeser!!!!!!!

Nede i Fillipens Land O Gejll, er Ballesprederen kendt for at elske alt, hvad der kommer bagfra))))))), han står stram buk og skriger " hinter hyller haben" , din store Ellert, det er ganske vist.

Ballesprederen har vist også pruttet om prisen, på at skyde en klaptorsk, nede hos Holger i Afrika, de er vist også blevet slyngveninder efterhånden.
Han fes så meget, at Holger har måtte smide 3000 dollars ind på Ballerøvens netbank, den havde han ikke set komme, ham Holger. Ballerøven står nu og fisker ved Mørkholdt Hage, da klumpfisken ikke aner hvad en netbank er, han er jo ikke ligefrem bidt af det store vid, så han trækker vod til den store guldmedalje.

Det er så sandt så sandt, læg den ud på KMK´s hjemmeside.

Mvh
BW

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 21-02-12 08:53

Balledoof

Jeg hørte i aftes, at grunden til den manglende tilslutning til dressur i den lokale DMK afdeling, ene og alene skyldes dig. For det første er kursisterne bange for, at du selv er én af trænerne ! (Hvornår har du iøvrigt selv fungeret som træner og ikke bare som en Klugscheißer på sidelinjen)For det andet er man meget betænkelig ved adressen Højskolevej i Salten, da du som lejer af stedet fremstår som Vorherre selv, førende dig frem som "godsejer" ! Endelig har man gennem flere år kunnet følge dine tosserier i forskellige fora, med de aparte meninger og metoder du står for !! Er det ikke sandheden ??
Lad os nu høre din forklaring - her har du chancen !!!

ØV4
-C og K

Godkendelse af svar
Fra : Provsten1

Dato : 22-02-12 08:31

Tak for svaret betterwisser.

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 22-02-12 10:12

Tak for det,- Provst.

Et bilag, svarer til den ydelse man har fået, så hvis der er enighed omkring det, og det smager lidt af høns viola, så er der da ikke noget kriminelt i det, spørg da nogle af de glade drenge i DJ, ikke en af dem blev sigtet, eller følte sig etisk tvunget til at forlade deres fede limpind, nogle sidder der da endnu)))

Mvh
BW