/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
recovery cd
Fra : rasmusandersen2
Vist : 400 gange
165 point
Dato : 25-05-03 13:42

jeg har tre recovery cder men når jeg smider dem i mit drev søger den bare og går ikke ind i noget

jeg har prøver at søge på cden jeg søgte på "setup" men når jeg klikker på den står der "please go to the control panel to install and configure system components
hvordan får jeg den så til at gøre det rigtige

mvh rasmus

Kommentar
Fra : oldwiking

Dato : 25-05-03 16:33

Ved du hvad du vil have den til at gøre ?
OW

Kommentar
Fra : hjp1974

Dato : 25-05-03 17:01

Er det nogle skiver, som fulgte med da du købte maskinen? For at få den tilbage til den stand den var i på købs-tidspunktet?

Hvis det er det, så skal du sikkert boote på den første af skiverne. Det er ihvertfald det princip IBM anvender og sikkert også nogle af de andre mærkevarer.

mvh/HJP

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 25-05-03 17:20

Hvis det er nogle du selv har lavet så skal du vel bruge den software som
du har lavet disse cd'er med, til at gendanne med igen,det er som reglen et to vej's
program

Manse9933

Kommentar
Fra : laurenzio

Dato : 25-05-03 18:18

Altså... når jeg bruger min egen recovery cd er det næsten udelukkende til en formatering/geninstallation. Er det dèt du vil?
Isåfald tryk F12 ved opstart (med CD i drev) og følg vejledningen.
Ellers må du uddybe dig lidt nærmere....
Laurenzio

Kommentar
Fra : rasmusandersen2

Dato : 25-05-03 21:29

jeg vil have den til at geninstallere til da jeg installerede xp

Kommentar
Fra : hjp1974

Dato : 25-05-03 21:45

Har du prøvet om den kan boote på CD1????

mvh/HJP

Kommentar
Fra : xou

Dato : 26-05-03 08:17

jeg brugte en recovery cd hos en i den tro at den var ligesom en normal >>xp cdrom<<
med det resultat at den bare indstallere en extra xp mappe
på drevet uden mulighed for at bruge den gamle(heldigt at den ikke slettet hans forretningsdukumenter)
Der stå sikkert osse at du skal boote fra den
(I bios sat den til cdrom).
du skal osse huske cdkey og at den igen skal aktivires....
ide tryk r under processen måske repereer den istedet så ????????
du kan osse sætte windows tilbage ved
start-programmer-tilbehør-systemværktøjer-systemgendannelse -.hvis du bruger hvis du har gemt systempunkterne ???