/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Kæmpe Fejekost til gymnastiksal
Fra : Mikail2
Vist : 882 gange
15 point
Dato : 15-12-11 13:49

Hej der ude.

Ville høre om der er nogle der kan hjælpe med følgende??

Vi har en gymnastiksal vi træner i men vi mangler en form for fejekost, men det skal være en mand bare skubber og som samler støv og snavs, som mand bagefter selv lige ryster af, nogle af disse koste er genanvendelige hvor hovedet(beklædningen) kan smides i vaskemaskinen, andre skifter mand "klude" eller hva mand skal kalde det som ikke er genbrugelige. Har Goggelet men kan intet finde. De er meget brede disse koste, mand folder dem faktisk ud.

Hjælp venligst

Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-12-11 13:54

Citat
Hjælp venligst

- Ubesvarede 1
- Besvarede 0
- Annullerede 9
- Slettede 0
Ialt 10

Kommentar
Fra : ElseR

Dato : 15-12-11 14:05
Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 15-12-11 14:28

dengang jeg gik til gymnastik hed det ikke moppe, men svaber,

her har du det hele:
http://www.vvsr.dk/sitemap/S

Kommentar
Fra : vic200

Dato : 15-12-11 16:14

Kan det betale sig at svare?
Vedkommende annullerer bare spørgsmålet alligevel.

Spørgsmål
- Ubesvarede   1
- Besvarede   0
- Annullerede   9
- Slettede   0
Ialt   10

Kommentar
Fra : Højris

Dato : 15-12-11 17:15

Hvorfor skal det lige være en mand der skubber. ?
En mand samler kun støv og snavs, hvis han ikke bliver genanvendt.
Hvad er det en mand lige skal ryste af. ?
Ja de fleste koste er genanvendelige, men hvis man smider hovedet i vaskemaskinen, er jeg sikker på at hun brokker sig over hovedpine.
Ja man kan godt skifte klude på en kost, og bruge hende som en påklædningsdukke hvis hun ikke er helt genubrugelig.
Du skal ikke Google men gå ind på scoooor.dk der kan du med meget større held finde en mand der er til lidt af hvert.
Disse brede koste er hvad jeg vil kalde væg til væg fi..e som jeg lige ser det.
Højris