/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Klaudi ? gPhotoShow
Fra : lham
Vist : 342 gange
50 point
Dato : 30-11-11 07:08

Da jeg ikke kan sende pi til dig dette spørgsmål i "offentlighed"
:
Du hjalp mig med nedenstående, og det kører fint . Jeg savner dog mens man har "frosset " et billede med mellemrumstasten at kunne "copy" stien neders på siden. Lige gyldig hvilken tast/museknap jeg rører går jeg tilbage til alm skærm.

Ved du om man kan lave den "copy" funktion? -du bruger jo åbenbart selv programmet.

fra Klaudi

"Jeg bruger denne her gPhotoShow
http://www.gphotoshow.com/gpshow_free.htm

Den kan man indstille så billeder bliver vist vilkårligt, og stoppe med Mellemrums tasten
og næste billede Enter og forrige Backspace, der kan sættest billede Sti på osv"

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 50 point
Dato : 30-11-11 09:13

Jeg tror ikke man kan kopiere stien, jeg kan heller ikke, og har lige prøvet en masse!

Der er nok ikke andet for en at skrive den ned, lidt besværligt hvis det er mange billeder

Godkendelse af svar
Fra : lham

Dato : 30-11-11 19:59

Tak for svaret Klaudi.
ærgeligt -det burde være en feature ved programmet, feks kunne man jo også lave en capture screen -men det kan programmet desværre heller ikke.

Tak for dine forsøg på at finde en løsning

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 30-11-11 20:38

var så lidt

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 30-11-11 20:42

Du kan fjerne markering i Tastetryk på fanen Avancerede indstillinger
og så have et screen capture program til at køre, når du så trykker på PrintScreen gemmer den et billede af skærmen