/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Savner I YOUTUBE på kandu.dk ???
Fra : molokyle
Vist : 870 gange
500 point
Dato : 29-11-11 19:46

Efter sidste 'opdatering' af server, kan man nu ikke lægge YOUTUBE video'er ind på kandu.dk i indlæg/kommentarer.

..og dog. Skriv:
Citat
<YOUTUBE> (..indsæt dit youtube link/URL hér) </YOUTUBE>

..så 'virker det såmen alligevel ...HVIS ..man klikker på henvisningen fra selve 'youtube.com'.

Hvis I forstår hva' jeg mener?
</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 29-11-11 19:54

UPS... Sorry... en smutter. Det ska' selvfølgelig være:
Citat
[YOUTUBE] (..indsæt dit youtube link/URL hér) [/YOUTUBE]

Tjaeh.. jeg er jo et gammelt XHTML fjols; IT-iot ..som nogen si'r

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 29-11-11 19:58

Næe savner det såmænd ik' og det virker fint nok her!

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 29-11-11 20:03

Hej molo.
Ja jeg kan ikke sætte smileys og siteter ind...ka' du det ??
Jeg ved at nordsted havde/har samme problem.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 29-11-11 20:04

Pia, prøv at logge af, slette alle cookies og så logge på igen.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 29-11-11 20:08

Kaudi.
Hvad jeg ikke snart har prøvet ....det er ikke småting.
Tror sq min pc er ved at stå totalt af ....nu sidder jeg med dden lille bærbar.
Jeg har opgivet den anden for i aften.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 29-11-11 20:08

Sæt link ind, marker det og klik på Youtube knappen
http://www.youtube.com/watch?v=_85uNQ5mA9g&feature=related

så bliver det så'n her!

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 29-11-11 20:10

Det driller en del, jeg fik det til at virke ved at slette alle cookies

Gør den det samme på den lille bærbare?

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 29-11-11 20:13

Gør den det samme på den lille bærbare?
Kan ikke sætte citt ind som du ser.

Men smileys virker her.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 29-11-11 20:22

På seneste 25, når jeg holder musepilen over grupper i højre side, så bliver pilen ikke til en "hånd". Det er kun de 2 øverste spørgsmål hvor det virker.

Hvorfor opdaterede kandu, når de ikke kan finde ud af at få det til at fungere.

Og så kan jeg heller ikke bruge luppen for at se resultatet før jeg trykker på send

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 29-11-11 20:28

synes der er rigeligt med youtube på facebook. så en kandu uden generer ikke mig det mindste

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 29-11-11 21:03

savner hvad? indsæt Youtube klip virker da fint
Citat
Efter sidste 'opdatering' af server, kan man nu ikke lægge YOUTUBE video'er ind på kandu.dk i indlæg/kommentarer.
jo det kan man da, klik på Youtube ikonen og sæt adressen fra adresse linjen på Youtube ind, så er der en musik klip som her

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 29-11-11 21:12

Alt virker fint med Firefox på Linux Mint smileys bliver på linjen og jeg kan sætte et citat ind uden at alt det jeg har skrevet før forsvinder, se her
Citat
Hvis I forstår hva' jeg mener?
nej jeg forstår ikke hvad du mener Kandu er blevet meget bedre og Firefox venlig
Citat
Og så kan jeg heller ikke bruge luppen for at se resultatet før jeg trykker på send
jo da luppen virker fint så jeg kan se at der virkelig er en filmklip og ikke bare et link
så et stort til Kandu teamet som nu ikke mere favoriserer Internet Explorer brugere, kort sagt alt virker fint ved at klikke på ikonerne der er ikke blevet slettet småkager heller internet filer i øvrigt, det virker bare

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 500 point
Dato : 29-11-11 21:20

Citat
i øvrigt, det virker bare

squ ik' hele tiden

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 29-11-11 21:55

Det er muligt det afhænger af operativsystem, browser mærke/-type/-version mm. ...men i XP med IE8, så ..virker YOUTUBE knappen 'pludselig' igen :O
Ga' vide om nogen kikker os over skuldrene?
...et evt. Kandu Team ..måske?
..SÅ ville det være FØRSTE gang
..nå, men lukker og slukker ..for nu.
</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : molokyle

Dato : 29-11-11 21:56

Tak for svaret Klaudi.
</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 29-11-11 22:10

var så lidt

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 29-11-11 22:45

Er det for tidligt med denne.