/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
forbinde computeren trådløst med tv?
Fra : bentwilly
Vist : 828 gange
35 point
Dato : 20-11-11 22:20

Hej. Kan det lade sig gøre at tage film ned fra nettet og trådløst overføre filmen til tv´et. Har et sony hdmi tv. Lad mig høre fra "de som bare kan alt". Venlig hilsen, Bent

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 20-11-11 23:30

Ja det kan godt lade sig gøre, tag evt et kig her: http://www.bhphotovideo.com/buy/Wireless-A-V-Transmitters-Receivers/N/4288594215

Kommentar
Fra : dogvillestar

Dato : 21-11-11 06:15

Hvis det er en Sony Bravia model, så køb en Sony wireless adapter - http://www.proshop.dk/Netvaerksadapter-%28netkort,-printserver%29/Sony-USB-Wireless-LAN-Adapter-2203722.html

Så er du sikker på at det spille sammen!

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-11-11 10:37

Forget it - du vil aldrig kunne få trådløs transport af film til at fungere mellem en komputer og et TV... (så det er værd at se på)

Hvis det var så godt som reklamerne skriver var der jo slet ingen grund til vi brugte ledninger til noget som helst

Selv din komputerskærm er IKKE trådløs

Kommentar
Fra : bentwilly

Dato : 21-02-12 14:12

Tak for gode svar. problemet er nu løst, TAK. Vh bentw