/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
login i frontpage
Fra : lise84
Vist : 498 gange
250 point
Dato : 23-05-03 23:44

Hej jeg er en nybegynder indefor hjemmesider.Jeg har lavet en webside som jeg gerne vil have et loginsystem på. Jeg har så downloadet et script fra www.hostedstuff.com og sat ind på en side. Det virker, men jeg har bare et problem. Hvis jeg sætter det som startside, og jeg laver den egentlige startside som et link nedenunder, hvis man har det rigtige password, og putter undersider under den, går der koks i det. For på alle sider i navigationspanelet har jeg sagt"vis undersider underordnet startsiden" og det gør så, at jeg på loginsiden kan se startsiden, som jo skulle være hemmelig.

Hvordan gør jeg, så man på forsiden(loginsiden), ikke kan se linket fra undersiderne ?

Med venlig hilsen
Lise Jakobsen

I må undskylde hvis det er lidt mærkeligt skrevet, jeg synes det er meget svært at beskrive.

Kommentar
Fra : 1april

Dato : 24-05-03 15:14

Hvis jeg har forstået dig rigtigt,så tror jeg en løsning vil være at din side med scriptet skal være din index.htm og din underliggende side angives som startside,på den måde vil jeg tro at du ikke kan se links på din loginside. Men giv flere oplysninger evt. link til det du har lavet og jeg vil prøve at hjælpe dig.

Kommentar
Fra : lise84

Dato : 24-05-03 20:35

Min hjemmeside :
http://medlem.jubii.dk/jakobsen/
(uden jeg har sat scriptet på )
Jeg har prøvet at lave siden med scriptet som inde.htm og derefter kaldt den "rigtige startside" for startside.htm, men så kan man ikke lave den om til startside i frontpage.