/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Varmeplade til kaffekop
Fra : Nik_
Vist : 959 gange
100 point
Dato : 06-11-11 18:52

Jeg har set man kan få sådan en lille elektrisk varmeplade lige til at stille en kaffekop på, så kaffen holder sig varm. Jeg har desværre kun set til med USB-stick og kun til køb på 'mystiske' amatør hjemmesider. Kan det virkelig være rigtigt, at der ikke findes såden en med alm. stik og som kan købes i butikkerne? Hvis ikke så må jeg da se at få taget patent

Så altså, findes de med alm. stik? (I så fald, hvor?)
Og ellers, nogen som kan anbefale et godt sted at købe en med USB?

På forhånd tak

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 06-11-11 18:55

Sådan en varmeplade har jeg (USB) - og den er ikke pengene værd - den er ikke varm nok

Kommentar
Fra : Rantheboy

Dato : 06-11-11 19:22
Kommentar
Fra : granner01

Dato : 06-11-11 21:04

Jeg fik sådan en plade i julegave sidste år, men den kan ikke holde min kaffe varm.

Accepteret svar
Fra : trimare46

Modtaget 100 point
Dato : 06-11-11 21:54

du kan slet ikke trække nok strøm ud af et usb stik. men den kan sikkert også fåes i butikker der handler med biludstyr. den er så nok forsynet med stik til cigartænder.

Kommentar
Fra : AG112

Dato : 06-11-11 22:36

JEG HAR EN FRA ET FIRMA DER HEDDER: HOME MATE

DEN ER TIL 230V OG 23W
JEG VED IKKE OM DEN FINDES MERE, DEN HAR MODEL NR.EB-975
OG MED 2 REGULERINGER.

DEN HEDDER EN "CUP WARMER"

MVH AG112

Godkendelse af svar
Fra : Nik_

Dato : 14-11-11 21:26

Altså jeg må opfinde en selv (og tjene kassen)