/ Forside/ Teknologi / Netværk / Andet Netværk / Spørgsmål
10  dk 1610
Opdatere et netværkskort i en bærbar
Fra : ingelein
Vist : 567 gange
50 point
Dato : 04-11-11 10:07

Hej
Hvordan opdaterer man et netværkskort?. Der er kommet en ny router, som ikke kan få forbindelse med netværkskortet: Kortet er for gammelt. Er det driveren, der skal opdateres via Enhedshåndteringen/Netværkskort - eller er der noget andet, som skal gøres?

Kan man få installeret et nyt netværkskort i en bærbar?

Med venlige hilsner
Ingelein

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 04-11-11 10:08

Netværkskort:

Ps. Der skulle have stået: der er installeret en ny router.
Ingelein

Accepteret svar
Fra : webnoob

Modtaget 60 point
Dato : 04-11-11 10:40

Der kan være mange årsager til at du computer ikke kan kontakte routeren. Fortæl os hvilket netværkskort du har så kan vi prøve og finde en router til det.

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 04-11-11 19:10

Hej webnoob
Det er en af mine bekendte, som har problemet. Han har fået en ny router og alt virker fint på de andre Pc'er han har i huset. Det er kun hans bærbare som fortæller ham at hans netkort er for gammelt.

Jeg har ikke flere oplysninger end dette, og da manden bor 200 km herfra, er det svært at komme med yderligere oplysninger.

Med venlig hilsen og tak for svaret
Ingelein

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 04-11-11 19:18

Er det ham selv der har konfigureret routeren?

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 04-11-11 19:37

Hej webnoob
Det kan jeg ikke svare på, men alle andre pc'er kan komme i kontakt med routeren og gå på nettet.
Jeg accepterer dit svar, og så gør vi ikke mere ved det.
Mange venlige hilsner
Ingelein

Godkendelse af svar
Fra : ingelein

Dato : 04-11-11 19:37

Tak for svaret webnoob.

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 04-11-11 19:42

Okay Underligt, du kunne da få gutten med problemet til og oprette sig her og selv svare.