/ Forside/ Teknologi / Netværk / Andet Netværk / Spørgsmål
10  dk 1610
easy transfer cable for Windows 7
Fra : svendmogensen
Vist : 695 gange
200 point
Dato : 30-10-11 09:18

Jeg har købt et transfer cable for at overflytte filer fra min stationære til bærbar - begge har windows 7, men den ene med 32 bit og den anden med 64 bit. problemet er at jeg ikke kan få dem forbundet - jeg troede det ville virke som et ekstra drev, jeg så kunne flytte filer imellem. Jeg har også prøvet med en hjemmegruppe - med samme negative resultat.

Kommentar
Fra : Nul7

Dato : 30-10-11 09:35

Prøv at følge den medfølgende vejledning meget nøje, - min virker godt mellen en win 7 og vista.
Hvis jeg ikke bruger den i længere tid kan den godt være svaær at få i gang.
Begge Pc-er skal være tændt for at virke.

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 30-10-11 09:38

Hvorfor har du to spørgsmål om samme problem????

Kommentar
Fra : svendmogensen

Dato : 30-10-11 10:22

Det første burde være slettet grundet slå fejl - Den fortæller nu at den ikke kan overføre fra 64 bit til 32 bit - ??

Accepteret svar
Fra : webnoob

Modtaget 200 point
Dato : 30-10-11 11:43

Det er fordi det ikke understøttes.
Also, Windows Easy Transfer does not support transferring from a 64-bit to a 32-bit system.
Kilde:http://en.wikipedia.org/wiki/Windows_Easy_Transfer

Godkendelse af svar
Fra : svendmogensen

Dato : 06-11-11 10:34

Tak for svaret webnoob.