/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
XP & hoverknapper
Fra : Monsen1234
Vist : 395 gange
100 point
Dato : 23-05-03 15:36

Hej.
Min datter som har Windows XP profesional, kan ikke se hover knapper der er lavet i FrontPage, knapperne på disse sider f.eks. http://www.kragerup.dk/ hvor de er for oven, har hun ikke mulighed for at se, hvorfor ? kan nogen hjælpe ?
Hun har downloade java virtual machine og hendes sikkerheds niveauet for internet står på helt samme måde som det står i min maskine og jeg kan godt se dem.

mvh: Monsen.

Kommentar
Fra : catbody

Dato : 23-05-03 15:53

Jeg har heller ikke problemer med at se dem.
Har hun checket for Office og Windows Updates??

Kommentar
Fra : Monsen1234

Dato : 23-05-03 15:56

Ja, hun har de samme updates som jeg.

Kommentar
Fra : JudAs.J.LAiR.P

Dato : 23-05-03 16:10

Har du prøvet at downloade den nye internet explorer fra microsoft?
prøv evt. at geninstallere den...

Med venlig hilsen
JudAs.J.LAiR.P

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 23-05-03 16:11

Jeg kender ikke så meget til XP, men for mig at se,
må problemet bero på, at hun ikke har de nødvendige
java plug-ins installeret.

Kommentar
Fra : xou

Dato : 23-05-03 18:03

1.har hun et peratkopi af xp den første kan hun ikke opdate til sp1
2.start-programmer-øvets programkomplisicit (?)-find bruger defineret og se at der er mulighed
for at vælge mellem java fra sun og mikrosoft virtuel java...?
3.åbn internet exploerer og finf fanen funktioner-indternet indstilliger-avaceret-gå punkterne igennen en for en,bl.a java (på min ??)
4.prøv en anden browser f.eks netscape.com hvis det hjælper så genindstaller ie 6 med at kopier denne linie til kør:
rundll32.exe setupapi,InstallHinfSection DefaultInstall 132 %windir%\Inf\ie.inf
isæt xpcdrom
5.smid maskinen ud af vinduet og hun er nu ligeglad med de knapper.... da der sikkert er andre ting i vejen nu........
ok håber pk 1-4 hjælper eller de andres...

Kommentar
Fra : Monsen1234

Dato : 23-05-03 19:24

Går man ind i indternet indstilliger-avaceret er der overhovetet ingen punkter der hedder java på hendes computer, er det fordi det er en pirat kopi ?

Kommentar
Fra : JudAs.J.LAiR.P

Dato : 23-05-03 19:29

Hejsa Monsen1234.
Nej det er ikke fordi det er en pirat kopi, hvis du har installeret Java virtual machine korrekt så ligger der et punkt under internet indstillinger -> advanceret
som hedder Microsoft VM (hvis du "bladrer" lidt ned, den ligger omkring bunden)

Kommentar
Fra : Monsen1234

Dato : 23-05-03 19:36

( Microsoft VM) den er simpelthen ikke, jeg har den på min computer og der er tre punkter med java, men på hendes er der ikke Microsoft VM

Kommentar
Fra : Monsen1234

Dato : 23-05-03 19:40

( Microsoft VM) den er simpelthen ikke, jeg har den på min computer og der er tre punkter med java, men på hendes er der ikke Microsoft VM

Accepteret svar
Fra : xou

Modtaget 100 point
Dato : 23-05-03 19:51

du kan så osse prøve java fra jun istedet for microsoft
http://java.sun.com/j2se/1.4.1/download.html
den kan så anoleres ved at
start-programmer-angiv program adgang og starddarder,bruger defineret

Godkendelse af svar
Fra : Monsen1234

Dato : 23-05-03 21:52

Tak for svaret xou.
Jeg kan ikke komme i kontakt med hende mere i aften,men jeg siger tak for hjælpen, hun kan så prøve java fra sun i morgen, og håbe det hjælper.
Hej.