/ Forside/ Interesser / Hus og have / Andet hus og have / Spørgsmål
10  Stouenberg 3232
TV 2 er der flere tilbud end boxer.
Fra : Eyvind
Vist : 538 gange
100 point
Dato : 07-10-11 09:09

Vores TV modtages over antenne.
Jeg har en boxergodkendt HD optager med kortlomme.
Vi er kun intersseret i TV2

Er dette eneste og billigste pris for kun TV2
http://www.boxertv.dk/webshop/ProductGroup-Basiskort/TV-2-kort/TV-2-kort/

Kommentar
Fra : kj

Dato : 07-10-11 09:27

Jeg vil også gerne høre om nogle billigere tilbud, der er jo langt fra det jeg har hørt tidligere, nemlig at det kun skulle koste 12,-kr. pr. måned

Kommentar
Fra : refi

Dato : 07-10-11 10:05

Citat
Er dette eneste og billigste pris for kun TV2

JA...

TV2 kan KUN modtages via egen antenne med Boxer

Alternativet er medlem hos en TVudbyder (Stofa,Tdc, CD osv.....)

Kommentar
Fra : refi

Dato : 07-10-11 10:13

Citat
der er jo langt fra det jeg har hørt tidligere, nemlig at det kun skulle koste 12,-kr. pr. måned

Det er også prisen hvis du er hos en TVudbyder

Med en Boxer "Basispakke" er prisen 20 kr......

Så TV2 ALENE kan ikke gøres billigere

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 07-10-11 10:23

Hvornår indføres der pay-per-view istedetfor alt det ROD hvor man er prisgivet udbyderne ?

Ville svare til at man ikke kunne købe en pose mel i Netto uden at binde sig til også at aftage minimum 8 stk pizzaer på et halvt år.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 07-10-11 10:26

LuffeA > det tilbud som boxer har er kun for TV2 (20kr. md.)og så lige en årlig kortafgift på 200 kr.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 07-10-11 10:43

Citat
LuffeA > det tilbud som boxer har er kun for TV2 (20kr. md.)og så lige en årlig kortafgift på 200 kr.

Never mind, her hvor jeg bor er jeg tvunget ind i YouSee `s store pakke, til en dårligt forhandlet pris

Kommentar
Fra : refi

Dato : 07-10-11 10:44

Citat
Ville svare til at man ikke kunne købe en pose mel i Netto uden at binde sig til også at aftage minimum 8 stk pizzaer på et halvt år.

Jamen sådan er det jo også med mange ting - alternativt STIGER melet

Kommentar
Fra : refi

Dato : 07-10-11 10:47

Når nogen "forærer" noget væk, er der en hage - nogen/noget skal jo betale......

Når butikkerne har tilbud tjener de mindst tilsvarende på andre varer....

Hvis ALLE KUN købte tilbud ville det stoppe af sig selv

Kommentar
Fra : kj

Dato : 07-10-11 10:48

Man skal lige være opmærksom på, hvis man har egen antenne, at hvis man vil se HD TV fra april 2012, er det ikke nok med en MPEG4 box(T1), så skal man have en ny box der modtager T2.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 07-10-11 10:49

Men ok - det lyder da meget godt, at man kan nøjes med TV2

Det er godt man ikke er tvunget til en eller anden stor pakke.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 07-10-11 11:01

kj - mit TV har indbygget MPEG4, kan jeg så heller ikke se DR HD i 2012

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 07-10-11 12:47

Citat
kj - mit TV har indbygget MPEG4, kan jeg så heller ikke se DR HD i 2012

At se HD kræver for nogles vedkommende et kort, altså flere penge.

Hvad F*** får vi for vores tvungne licensindbetaling ? DR er "Must carry" hvilket i mine ører betyder uden begrænsninger.
Jeg kunne egentlig godt lide at vide hvad de private udbydere kræver fra os af kroner for at se og høre DR, hvis de tager penge for det er det svindel når vi í forvejen betaler licens

Kommentar
Fra : kj

Dato : 07-10-11 12:56

Med hensyn til DR og HD ved jeg det ikke, jeg mener bare at jeg læste at det var slut med HD i april 2012, hvis ikke modtageudstyret var til MPEG4 T2 og ikke som nu MPEG4 T1.

LuffeA det er jo ikke et spørgsmål om hvad du får for dine licenspenge, men om du har det rigtige modtageudstyr

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 100 point
Dato : 07-10-11 13:21

TV2 HD kommer IKKE til at koste extra....

Planen er at der med tiden KUN sendes i HD (fra start begge dele)

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 07-10-11 14:29

Og jeg er en af dem der stolede på den bumsede student i Fona da jeg i starten af 2008 købte et nyt TV med kun mpeg2

Han sagde at det var fremtidssikret.....tror da fa`en, alle butikker spyttede stor lagre af "forældede" skærme ud til spotpriser.
Jeg har tænkt på at købe den store Triax box der fås for 900 kr, men hvis den heller ikke kan tage T2 ????........så kan jeg lige så godt købe en af de nye skærme når mpeg 2 forsvinder, selv om vi her får et signal der er omkodet så selv de gamle tykke fungerer.

Det var sgu mere enkelt i de gode gamle dage

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 07-10-11 18:48

Godkendelse af svar
Fra : Eyvind

Dato : 09-10-11 14:34

Tak for svaret refi. For HD skal det være selvom vi kun har HD ready.